فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

باشگاه سوره یک دوره به صورت رایگان برگذار می‌کند. دوره‌ی سلسله جلسات روایت رمان‌نویسان. نشست‌هایی به صورت مجازی و البته حضوری هم هست برای بررسی زمانه، زندگی، آراء و آثار داستان نویسان بزرگ جهان چون بالزاک، داستایوفسکی، کافکا، کامو، زولا و ... جذاب‌تر از همه استاد این دوره‌ است؛ دکتر شهریار زرشناس.


اطلاعیه این دوره در اینستاگرام منتشر شده بود و برای آنکه رفقای بلاگستان از آن جا نماند این‌جا اطلاع‌رسانی کردم و البته خودم هم خیلی دلم می‌خواست شرکت کنم، حداقل به صورت مجازی؛ ولی خوب در این روز‌‌ها اصلا فرصت نمی‌کنم. از این جنس دوره‌ها برای کسانی که با فرهنگ سرکار دارند ضروری است مخصوصا وبلاگنویس‌ها. شما هم این اطلاعیه را نشر دهید تا به دست علاقمندان برسد؛ مخصوصا در وبلاگ.


اگر کسی شرکت کرد ما را از آنچه می‌گذرد بی‌خبر نگذارد؛ اگر صوت‌هایش هم ضبط می‌شود به صورت آفلاین گوش‌دادنش هم سود‌مند است؛ من که به شخصه اگر امکان دسترسی به صوت‌هایش برایم فراهم باشد، دوست‌دارم گوش بدهم.


لینک اطلاعیه برای ثبت‌نام و اطلاع از تاریخ و زمان

نظرات  (۱)

ممنون از اینکه اطلاع دادید.

پاسخ:
شما هم اطلاع رسانی کنید!