فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

از حادثه لرزند به خود قصر نشینان *** ما خانه بدوشان غم سیلاب نداریم

                                                                                 « صائب تبریزی »

 

وبلاگ‌نویسی را در میانه دهه‌ی هشتاد و اوج بلاگستان فارسی شروع کردم؛ سال ۱۳۸۵. سرویس‌های متعددی امتحان کردم و در نهایت در بلاگفا ساکن شدم که در حدود اوایل سال ۹۲ بود که با بلاگ‌بیان آشنا شدم؛ آن زمان‌ها که باید با دعوت‌نامه عضو بیان می‌شدی؛ یادم نیست با دعوت‌نامه چه‌کسی عضو شدم. امّا آنقدر بیان به دلم نشست که از آن به بعد حتی به وردپرس و وبسایت شخصی فکر هم نکردم.
و در زمینه‌های مختلف و متعدد وبلاگ‌نویسی کرده‌ام که اکثر این فرزندان، ناخلف بودند و مرا رها کردند -شاید هم من آن‌هارا- و در نهایت از جایی به بعد تصمیم گرفتم که دیگر پراکنده‌نویسی نکنم و همه را یک‌جا جمع کنم. که شد این وبلاگ؛ که البته تا به امروز چندبار نام و آدرسش تغییر کرده است. 
در اینجا از فرهنگ و اندیشه و  دیگر چیزها می‌نویسم؛ و البته گاهی هم از کتابها.

 

          

زیاد اهل شبکه‌‌های اجتماعی نیستم ترجیحم با وبلاگ است ولی چاره چیست؟ در این زمانه ناگزیر از آن‌ها هستیم. اگر در هر یک از این شبکه‌های اجتماعی حضور دارید، خوش‌حال می‌شوم در آنجا با هم آشنا شویم.

 
و در پایان؛ اشتباه مرا پای مکتبم نگذارید.
اسلام کامل‌ترین و بهترین دین است؛ مشکل از من است که مسلمان واقعی نیستم!