فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!


اهل رمان بودم، ولی کمتر رمان‌های ایرانی چشمم را می‌گرفت، تا آن‌که رمان نامیرا را برای اولین بار که چاپ شده بود در دست یکی از دوستانم دیدم، قسمتی از آن را خواندم و نفهمیدم چگونه زمان گذشت، که دوست مهربان من کتاب خود را از من گرفت، و من هم در خماری آن ماندم ... البته به هر نحوی بود کتاب را گیر‌ آوردم و به انتها رساندم، این که می‌گوییم گیر آوردم نه این که پیدا کردنش سخت بود، آخر قیمت‌ش بسیار زیاد بود... من هم به دنبال آن بودم که به رایگان بخوانمش‌؛ 

       البته بعدا که تحت پویش مطالعاتی روشنا شد و قمت آن تقریبا نسبت به چاپ اول‌ش رایگان و مجانی بود برای خودم خریدمش ... و خیلی‌ها از من آن را امانت گرفتند ...

این بود خلاصه‌ای از  من و نامیرا

اما کتاب :

     رمانی تاریخی و مستند به مقاتل، که قلم نویسنده عزیز آن بر جذابیت آن افزوده است؛

           شاید برای خیلی از ما سوال شده است که چرا به ناگهان امام حسین علیه السلام در صحنه کربلا تنها می‌مانند ؟ چرا آنانی که نامه التماس گونه خود را برای دعوت به ایشان فرستاده بودند، به‌جای بیعت دست به شمشیر شدند ؟

پاسخ این سوالات و بسیاری از معما‌های عاشورا و کربلا را می‌توانید در رمان تاریخی و تحلیلی نامیرا پیدا کنید، اگر اهل مطالعه هم نیستید و زیاد با کتاب رفاقت ندارید این کتاب را به عنوان شروع دوستی ورق بزنید .

           اثری عمیق و تکان دهنده از صادق کرم‌یار

رهبر انقلاب هم در مورد این کتاب سخنانی دارند من جمله این که : ... می‌خواهید فتنه 88 را بشناسید، نامیرا را بخوانید ...

البته این عکسی که ابتدا پست دید، مال چاپ اولش‌ هست، این روز‌ها با جلدی متفاوت‌تر به چاپ می‌رسد :

نظرات  (۷)

  • حسن قاسمی
  • این نامیرا فوق العادس. با کتاب های انتشارات نیستان قشنگ میشه فیلم ساخت، منتهی متاسفانه بچه های انقلابی زیاد تو این عرصه فیلم سازی حضور ندارند، شاید این به خاطر فضای فیلم هاست که نیروهای انقلابی حضور پررنگ ندارند، بالاخره باید با نامحرم ها تو این فضا سر و کله زد.
    پاسخ:
    تاثیر فیلم خیلی زیاده و متاسفانه همین‌‌طور که ابراز کردید فیلم‌های انقلابی خیلی کم است ... ما امثال شهید آوینی و مرحوم سلحشور خیلی کم داریم .
  • منصوره 🌹🌹🌹
  • ممنون بابت معرفی اش :)))))
    این کتاب رو دوستم بهم معرفی کرد .
    خیلی در آخراش گریه کردم 😭😭
    اثر واقعا تکان دهنده ای بود . 
    پاسخ:
    از شما ممنونم که یادآوری کردید که معرفی‌اش کنم.

    نظراتتون مایه دلگرمی و امیدواری به ادامه کار است.
  • حسین ژوان
  • در لیست مطالعاتیم قرارش دادم...ممنون بابت معرفی
    پاسخ:
    وقتی می‌فهمم کتابی که معرفی کردم کسی قصد مطالعه‌اش را کرده خیلی خوش‌حال می‌شوم، انگار که به آسمان‌ها پرواز کردم .
    :)
    نامیرا فوق العاده تر از فوق العاده است
    پاسخ:
    قطعا این چنین است ..


  • نغمه های انتظار
  • با سلام
    اللهم عجل لولیک الفرج
    http://yosofefateme.mihanblog.com/
    نغمه های انتظار
  • آقـای چـشــمـ بـه‌راه
  • نامیرا از شاهکار‌های دوره‌ی ما است.
    پاسخ:
    قطعا این چنین است
    کتاب امام علی شیرمرد و قدیس اسلام رو هم معرفی کن مترجمش خودم هستم
    پاسخ:
    چشم حتما دوست عزیز.
    مطالعه میکنم و معرفیش میکنم.

    ممنون از معرفی و نظرتون