فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

امروز فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، فقط برای انتقال پیام‌های ساده و یا محتوا نیست، بلکه رسالت‌ش حکمرانی است. امروز صاحبان پلتفرم‌ها برای خود شأن حکمرانی قائل‌ند، چون فضای مجازی چنین قدرتی را دارد. فکر نکنید در حال استفاده یا تولید محتوا هستید!

مستند «معضل اجتماعی» را قبلا معرفی کردم و همچنین لینک دانلود آن را هم گذاشته بودم . توصیه می‌کنم این مستند را از دست ندهید؛ اگر به هر نحوی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، دیدن این مستند برای‌تان ضروری است.

نظرات  (۳)

همون موقع دیدم این مستند رو

مفید و جذاب بود

اون بخشی که اون تیم کنترلگر سعی می‌کردن با هر حربه‌ای توجه و تمرکز شخصیت رو جلب کنن خیلی حق بود

ممنون بابت معرفیش

 

حتی اگه کسی نپذیره که رسانه در تغییر حکمرانی نقش ایفا می‌کنه،  با یه نگاه واقع‌بینانه به تغییرات سبک زندگی شخصی میزان تأثیر و قدرت رسانه ملموس میشه واسش

  • همطاف یلنیـــز
  • سلام

    با لینک مستقیمی که داده بودین برای من باز نشد. در آپارات دوبله شده به همین نام هست با زمان 1 ساعت و 31 دقیقه .

     
    مستند معضل اجتماعی The Social Dilemma 2020

    درسته؟

    پاسخ:
    سلام
    بله همینه، البته اون لینکی که گذاشته بودم با زیر نویس بود.
  • قاسم صفایی نژاد
  • ممنون از معرفی