فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

۱۸ سپتامبر روز جهانی کتاب الکترونیک بود که گذشت؛ امّا هدیه‌ای که به این مناسبت برای وبلاگنویس‌ها توسط نشر صاد فراهم شده است هنوز هست. پس تا فرصت باقی است سری به سایت نشر صاد بزنید و یک کتاب الکترونیک از طاقچه هدیه بگیرید. البته شرط دریافت این هدیه وبلاگ داشتن است. شرط جالبی است؛ نه؟ این که در این دوران جلب توجه اینستاگرامی و سطحی برخورد کردن های شبکه های اجتماعی کسی هنوز هست که نگاهش به وبلاگ است خیلی جای امیدواری دارد. و البته از این جنس فکرها که هم به کتاب و هم به وبلاگ و به خصوص در مورد محتوای الکترونیک است تنها از ذهن‌های دغدغه‌مندی چون آقای‌صفایی‌نژاد متولد می‌شود که خود دستی در وبلاگ دارند. خدا ایشان را برای این مرز و بوم و این انقلاب حفظ کند. و از همین جا به عنوان کوچک ترین عضو جامعه وبلاگنویسان و کسانی که دل در گرو کتاب دارند، به ایشان خدا قوت می گویم و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

نظرات  (۳)

  • آفتابگردون ...
  • لایک پستاتو باز کن
    دوباره هم بحث نکن با من
    فقط باز کن
    لطفا!
    پاسخ:
    باشه بحث نمی‌کنم، باز هم نمی‌کنم :)

    من تو فکر بستن نظرات هم هستم چه برسه به لایک ...
  • آفتابگردون ...
  • اوکی مزاحم نمیشم توی کامنتاتون

    پاسخ:
    شما مراحم هستید ...
    ولی اون چیزی که ذهنم رو درگیر کرده همون حرفیه که درمورد لایک گفتم ...


  • آفتابگردون ...
  • عوض اینکه باب مباحثه رو باز کنی و ظرفیتشو توی خودت تقویت کنی؟

    البته بستگی داره اینجا رو برای چی زده باشی

    اگه فقط میخوای برای خودت بنویسی بهتره پرایوت کنی. وگرنه که بیشتر از اینا باید برای مخاطبت شان قایل بشی

    پاسخ:
    آقا تسلیم ... 

    من معذرت می خوام برای اینکه فکر نکنید مخاطب و شانش برای من مهم هست لایک ها را بدون بحث باز می کنم. اما انچه در ذهن من بود که نتوانستم خوب انتقال بدهم و برداشت اشتباه شده چیزی دیگر است که شاید بعدا در موردش بنویسم.