فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

اولین پستی که از وبلاگ‌ش خواندم در مورد فیلم‌برداری و دوربین و مجلس عروسی بود، من هم آن موقع‌ها به دوربین حساس و به او توپیدم که هنر را نباید در هر‌جایی .... و فلان و بهمان ...

ولی او محترمانه جواب داد من پشیمان از قضاوت زود هنگامم شدم ... ولی خوب آبی که ریخته بود را نمی‌شد جمع کرد ...

شاید خودش هم این جریان را یادش نباشد...


از آن زمان تا به حال پست‌هایش را می خواندم و گاها نظری هم ابراز می‌کردم و وقتی فهمیدم که او هم مطالب مرا می‌خواند خوش‌حال شدم.

مدتی هم به کل وبلاگش را تعطیل کرده بود وخبری از دست به تایپ‌هایش نبود، و شاید هم من نداشتم. تازه بازگشته بود که این‌بار برای همه و تا ابد خداحافظی کرد !!!


این وبلاگ تعطیل کردن‌ها، اگر اغراق نکنم، قلب مرا به درد می‌آورد ... حال فرض کنید وبلاگ‌نویس خوبی چون میرزا مهدی فعله گری وبلاگ‌ش را تعطیل کند.


امیدوارم که هرچه زود‌تر دست به وبلاگ شوی تا گسلی در پیوند رفاقت مجازی حاصل نشود.


نظرات  (۵)

  • مریــــ ـــــم
  • هروقت یادم میاد میرزا رفته
    یه غمی میگیرتم
    بدون اینکه بدونم چرا
    پاسخ:
    واقعا کسی علت رفتن میرزا را می‌دونه؟؟!!!


    مسئولین پاسخ گو باشن.
    به شخصه نظرم اینه که اگه کسی به هر دلیلی میخواد بره، لزومی نداره که رفتنش رو اعلام کنه و کلا وبلاگش رو ببنده... هر لحظه امکان بازگشت وجود داره

    اگه هم مطلبی نوشته شده که شاید بعدا مشکل ایجاد کنه، بهتره که فقط اون مطلب غیرقابل نمایش بشه، نه اینکه تمام مطالب از دسترس دیگران خارج بشن
    پاسخ:
    و این یک نظر شخصی است .

    حسن‌ آقا خیلی وقت بود سرمون نمی‌زدی.
    آقا چندبار اومدم یک Head بزنم، دیدم نمایشگر خراب میشه :)
    میام، منتهی نظراتم حالت قطره چکانی پیدا کرده، البته تو فیشنگار به سبک آبیاری شلنگی عمل میکنه :))
    پاسخ:
    بلاخره توی این خشک‌سالی باید قطرچکانی عمل کرد.  :)
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • منم تازه باهاشون آشنا شده بودم، مشکلات زندگی نمیزاره که
    ان شاء الله هر جا که هستن دلشون شاد و تنشون سالم
    پاسخ:
    ان شاء الله 
    :)
    منم دلخور شدم . اینه که واقعی شدن این روابط وبلاگی تا ی حدی لازمه. که هرکسی هر موقعی نذاره بره‌. اگه گذاشت و رفت یکی باشه یقه شو بگیره برگردونش. 
    پاسخ:
    آره واقعا