فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

وقتی شب‌های قدر تمام می‌شود و کم‌کم این ماه، رو به اتمام است، احساس خستگی‌ می‌کنیم و دل‌مان می‌خواهد زود از دست این گرسنگی راحت شویم؛

اما به برکت این کتابی که امروز می‌خواهم خدمت‌تان معرفی کنم دیگر این نظر را ندارم و دلم می‌خواهد تمام طول سال ماه رمضان باشد، احساس می‌کنم باید به نحوی جلو تمام شدن این ماه و گذر زمان را بگیرم.

با تذکر‌های این کتاب حسی در من زنده شده است که احساس می‌کنم برای دوباره نمردنم باید ماه رمضان را برای خودم حفظ کنم.

با مطالعه این کتاب نسبت به ماه رمضان حس کسی را دارم که سفر زیارتی‌اش در حال اتمام است و باید با حرم خداحافظی کند.

با خواندن این ۳۰۰ صفحه فلسفه روزه و رمضان به نحو ححضوری و وجودی برای‌تان حل می‌شود و دیگر غم ندارید که ماه رمضان آمد و باید گرسنگی کشید، بلکه غصه می‌خورید که چرا تمام سال ماه رمضان نیست و هر  سال به امید آمدن دوباره ماه رمضان زندگی می‌کنید.

به نظرم هرسال به مناسبت ماه رمضان باید با این کتاب تجدید عهد کرد.

دانلود کتاب و معرفی بیشتر

نظرات  (۵)

  • 1 بنده ی خدا
  •  :| اینقدر همه چی باهم شده و فشارا زیاد شده،شخصا منتظر عید فطرم.
    مسعله اینه هنوز عادت نکردیم به فعالیت سنگین روزانه در عین روزه بودن
    پاسخ:
    شاید هم زیادی می‌ترسیم ... از ترس گرسنگی گشنمون میشه!
  • 1 بنده ی خدا
  • اره شخصا خیلی میترسم.مثلا برای فردا صبح که یه امتحان مهم دارم و کل ترم واسش زحمت کشیدم واقعا میترسم سر امتحان مغزم کار نکنه.چون عادت نکردم هنوز به امتحان دادن در این شرایط
    پاسخ:
    بهتون پیشنهاد میکنم کتابچه‌ی کوچکی که در این پست معرفی کردم بخونید. مب‌تونید دانلودش هم کنید. http://halazun.blog.ir/post/61



    من که زیاد اهل ورزش نیستم ولی ماه رمضون رو بعد از ظهر‌ها حتما ورزش می‌رم یا کوه یا دو یا پیاده روی و اصلا نمی‌زارم بهم تلقین بشه.

    اومیدوارم در امتحان موفق بشید.
  • 1 بنده ی خدا
  • ممنون فرصت بشه حتما.
    من بیشتر مشکلم با فعالیت ذهنیه.درس بخونم امتحان بدم اینچیزا.غیر ذهنی حتی سنگین ترینش اصلا مشکلی نیست.
    ممنون سلامت باشید

    سلام اقای فانوس

    لینک ها خرابه

    اومده بودم دنبال اسم کتاب ها

    یادم هست دو تا معرفی کرده بودید

    یک رمضان دریچه رویت

    و یکی دیگه

    هر دو از اقای طاهر زاده

    ممنون میشم اسمشون رو بازم بفرمایید

    پاسخ:
    سلام
    نمی‌دونم چرا لینکها اینطور شدن.
    این لینک کتاب ها در سایت نویسنده که امکان دانلود هم هست:

    رمضان دریچه رؤیت

    روزه دریچه ای به عالم معنا



    لطف کردید تشکر

    کتابها رو تهیه کردم. انشاالله برم برای خوندن.

    بازم ممنون بابت معرفی

    پاسخ:
    خوش‌حالم که با معرفی من فایده داشته است.