فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!


وضعیت سرانه مطالعه ایران را که دوستان مستحضر هستند ؟!! 

         البته نکته‌ای هم باید تذکر داد، اینکه سرانه مطالعه در دنیا بر اساس مطالعات غیر درسی و دانشگاهی حساب می‌شود اما این سرانه مطالعه که معمولا در ایران اعلام می‌شود با احتساب مطالعات درسی است.

خوب با این وضعیت نمی‌شود از همه توقع داشت که اهل کتاب و مطالعه باشند، اما کتاب‌هایی هم هست که باید حتما خوانده شود.

به نظر من کتابی که باید حتما خوانده شود، این کتاب است! حتی اگر قرار باشد در عمر‌تان تنها یک کتاب بخوانید. ( دانلود و توضیحات بیشتر )

اگر شخصی بگوید من می‌خواهم در تمام عمرم یک کتاب بخوانم، چه کتابی به او معرفی می‌کنی؟

نظرات  (۹)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • احسنت
    استفاده کردم
    متشکرم.
    پاسخ:
    :)
  • جناب دچار
  • :)
    پاسخ:
    :)

    جناب‌اقای دچار عزیز چشم انتظار معرفی یک کتاب از سمت شما هستیم، برای کسی که می‌خواهد در طول عمرش فقط یک کتاب بخواند ؟
    این کتاب فوق العاده است ... من هم اگر بخواهم به شخصی که تنها می‌خواهد یک کتاب بخواند، این کتاب را معرفی می‌کنم
    پاسخ:
    :)
  • تکراری Tekrari
  • بستگی به دغدغه فرد مورد نظر داره
    ولی چندتا از کتاب هایی که به نظرم باید خونده شن، نامه های بلوغ، استاد علی صفائی حائری
    قیدار نوشته رضا امیرخانی
    ریشه ها نوشته الکس هیلی
    پدر،مادر، ما متهمیم! دکتر علی شریعتی
    لبنان زدگی
    و ...

    پاسخ:
    نامه های بلوغ را خوانده ام عالیست.

    موارد دیگری هم که معرفی کردید حتما می خوانم.

    ممنون
  • مریــــ ـــــم
  • نمیدونم واقعا
    کتابای خوب زیاد نخوندم

    پاسخ:
    چه حیف!!!

    بلاگری مثل شما اهل کتاب نباشه.... 
  • مریــــ ـــــم
  • ببینید نمیخوام بگم کتاب زیاد میخونم اما از خودم راضی هستم
    باتوجه به زمانی که دارم کتاب زیاد میخونم
    اما بخوام به کسی که بهم میگه یه کتاب خوام بخونم نمیدونم چی باید بگم
    پاسخ:
    خیلی خوبه که اهل کتاب هستید.
    بابت قضاوت زود هنگامم معذرت می‌خواهم.

    سعی کنید برای طیف‌های مختلف کتاب خود و عالی در نظر داشته باشد تا با معرفی اون به ترویج فرهنگ کتاب خوانی کمکی کرده باشید.
    موفق باشید
    سلام دوست گلم
    اگر مایل هستید از وقت خودتون در اینترنت به نحو بهینه ای استفاده کنید پیشنهاد میکنیم
    همین حالا وبلاگ خود را به درگاه پرداخت اینترنتی پردانو مجهز کرده و کسب و کار الکترونیکی خود را آغار نمایید و همزمان در قرعه کشی کارتهای هدیه 500 هزار تومانی نیز شرکت نمایید.
    هر سوالی داشتید در خدمتیم
    پاسخ:
    : ا
  • مهراد رحمانی
  • بنظرم کتاب بیشعوری کتاب فوق العاده ای برای وضعیت این روزهای ماست...
  • من انقلابی ام
  • سلام علکیم
    باسپاس از این حرکت فرهنگیتون.
    از این که به حرف رهبری اهتمام می ورزید واقعا متشکرم.اجرکم عندالله
    کتابهای خوب زیاده اما کتابهای که روی زندگی فردی من اثر مثبتی داشته بطوری که خیلی بیناتر شدم نسب به زندگی دنیایی ازجمله:
    1-کیمیای محبت(طرز بندگی شیخ رجبعلی خیاط است که من همیشه دعا گویی فردی هستم که این کتابرا نوشته وکسی که  مرا آشنا کردبااین کتاب ارزنده)
    2- چهارده گفتار پیرامون ارتباط معنوی با حضرت مهدی عجل الله تعالی شریف- نوشته حسین گنجی
    3-علی یا علی شناخت علی علیه السلام از زبان پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم- مهدی فقیه ایمانی
    4- معراج پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم در قرآن واحادیث -عباس حاجیانی دشتی
    5-اخلاق معاشرت -جواد محدثی
    و...

    پاسخ:
    سلام 
    خیلی ممنون از کتاب‌هایی که معرفی کردید.