فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

 

 

این کتابی که تصویرش را مشاهده می‌کنید، مستند داستانی است جذاب که از خواندنش سیر نمی‌شوید.

معلولا هر کتابی را نمی‌گویم حتما بخونید اما؛

          این کتاب را از دست ندهید مخصوصا که نویسنده آن قلمی خاص و زیبا دارد، حداقل که قلمش به دل من که خیلی نشسته، و کاری هم به این ندارم که نویسنده آن یک روحانی و آخوند هست ولی این کتاب را فوق‌العاده نوشته است علاوه بر این موضوع داستان که یک داستان واقعی است و داستان امنیتی و به روز است و به ادعای نویسنده در مقدمه کتاب ۵۰ درصد از مطالب واقعی می‌باشد.

 

موضوع داستان از این قرار است که دختری از موساد به نام حیفا مأمور می‌شود تا به مخوف ترین زندان خاورمیانه بیاید و با نام مستعاری حفصه روی ابوبکرالبغدادی و عدنانی (از سرکرده‌های داعش) کار کند و آن‌ها را ترقیب و تشویق کند و باعث ایجاد شدن گروهی به نام داعش به آن همه جنایت در خاورمیانه شود.

 

خلاصه آن که اگر می‌خواهد بفهمید چه شد که به یک باره گروهی به نام داعش قد علم کرد و ادعای حکومت کرد و چه جنایت‌ها که نکرد سر در بیاورید این کتاب را از دست ندهید ....

علاوه برآن که رمان جذابی است اطلاعاتی دست‌گیرتان می‌شود که ....

 

خرید کتاب از اینجا

نظرات  (۸)

  • گرافیست ارشد
  • بسیار عالی ...
    قدیمی به نطر میاد ، چاپ چه سالی هست ؟
    پاسخ:
    چاپ اولش ۹۵ هست.
    یک سال قدیمی حساب میشه؟  :)
  • گرافیست ارشد
  • سپاس :) نه جلدش چون ساده بود گفتم :)
    راستی دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید استاد ، سپاس .
    پاسخ:
    :)

  • گرافیست ارشد
  • سپااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس .
    پاسخ:
    احساس رامبد جوان بودن بهم دست داده :)

    خیلی ممنون از لطف‌تون
    این رمان 
    به همراه کف خیابون و تب مژگان و... 
    توی کانال دلنوشته های یک طلبه منتشر شد بعد چهارتاش کتاب شد 
    این کانالم از دست ندین 
    داستانا همشون از زبون یه اطلاعاتیه 
    من که با کف خیابونش زندگی می کنم 
    هر کی نخونه کل عمرش بر فناست
    پاسخ:
    خیلی ممنون از تذکری که دادید :)
    هم توی تلگرام و هم توی سروش کانال دارند و با یه سرچ توش میتونید داستان ها را پیدا کنید و همچنین داستان" نه "به تازگی توی کانال تمون شده من نخوندم منتظرم چاپبشه انگار داستان امنیتی در مورد افغانستان هستش
  • علیـ ــر ضــا
  • ممنون از معرفی
    پاسخ:
    خواهش میکنم.
    خوش‌حال میشم که کتاب‌هایی که معرفی می کنم دوست دارید
    من نصف نه رو تابستون خوندم ولی نشد بقیشو بخونم 
    داستانه خیلی عجیبه 
    نخوندم کامل ولی قشنگ بود
    پاسخ:
    از جریان داستان تا یه حدودایی خبر دارم، ولی منتظرم چاپ بشه بخونمش.
    البته بنده کلی گفتم
    پاسخ:
    بله متوجه شدم، ولی چون اکثریت جریانات داستان های ایشان واقعی است، قصد خواندن آن را دارم.
  • آقـای چـشــمـ بـه‌راه
  • داستان امنیتی و پلیسی همیشه جالب بوده برام... فقط این رمان یک سری سوالات را در ذهنم ایجاد کرد که تا انتهای داستان پاسخی از آن‌ها نبود.

    فکر می‌کنم به خاطر مسائل امنیتی که مجبور بودند سانسور کنند، داستان کمی فرم غیر عادی پ غیر طبیعی به خود گرفته باشد