فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

در این پست می‌خواهم دو قسمت از یک برنامه تلویزیونی را پیشنهاد بدهم؛ برنامه مجازیست که گمان می‌کنم نوروز ۹۷ از شبکه افق با اجرای حامد عسکری پخش می‌شد.

یک قسمت که خیلی برای وبلاگ‌نویسان و بلاگرا جذاب خواهد بود؛ قسمت ۶ از فصل دو با موضوع وبلاگ تا اینستاگرام و میهمان این قسمت آقای حسن صنوبری است که ایشان از وبلاگنویسان است و وبلاگ ایشان در بیان هم تا حدودی فعال است؛
      لینک این قسمت در آپارات: https://www.aparat.com/v/ahVqr


قسمت دیگر که به عنوان پیشنهاد برای دوستان به ارمغان آورده‌ام؛ قسمت ۱۲ این برنامه است با موضوع مادرانگی و فضای مجازی و میهمان هم یک مادر فعال فضای مجازی، منصوره مصطفی‌زاده می‌باشد.
       لینک این قسمت در آپارات: https://www.aparat.com/v/CW7as



پی‌نوشت:
      ابتدا قسمتی که مربوط به مادرانگی و فضای مجازی است را ببینید و بعد به این فکر کنید که کرونا و بیشتر ترس برساخته از رسانه کرونا، چقدر در این موضوع بلا بر سر ما آورد؛ آموزش و پرورش به راحتی همه‌ی بچه‌های ما را گوشی به دست و کاربر اینترنت و فضای مجازی کرد؛ بله تا حدی این بود؛ ولی به این گستردگی از بلاهایی بود که کرونا و اشتباه و نفهمی آموزش و پرورش بود.

نظرات  (۱)

سلام.
ممنون از به اشتراک گذاشتن این برنامه.
دیدن برنامه آقای صنوبری نیازم بود.
تشکر مجدد.
پاسخ:
سلام

به قول حسن صنوبری توی همین برنامه پیشنهاد محصولات فرهنگی خوب، امر به معروف هست :)
 البته دقیق‌ترش توصیه به معروف