فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

#تجربه #تست


حجم بین الملل بسته اینترنتی ‌ام تمام شده است و تنها حجم داخلی باقی مانده است؛ با این بسته اینترنتی نرم‌افزار‌های داخلی را امتحان کردم که کدام با نت داخلی کار می‌کند.

در ادامه فهرست را مشاهده خواهید کرد.


نرم‌افزار‌هایی که با نت داخلی کار کردند:

۱. ویراستی 

۲. ایتا

۳.فیلیمو

۴. طاقچه

۵. بازار

۶. آپ

۷. همراه بانک ملی

۸. دیوار

۹. سایت بیان


فهرست نرم‌افزار‌های که با نت داخلی کار نمی‌کردند:

۱. روبیکا

۲. آپارات

۳. نشان(نقشه را می‌آورد ولی برای مسیر یابی به سرور متصل نمی‌شد، یعنی سرور داخلی نبود!)

۴. اسنپ

۵. همراه بانک رسالت

۶. کتابراه

۷. فیدیبو( اکثر بخش‌هاش با سرعت پایین کار می‌کرد ولی بخش اصلی که دانلود کتاب باشه، مشکل داشت!)


پی‌نوشت:

۱. ممنون می‌شوم اگر در این زمینه تجربه‌ای دارید، در نظرات بگویید! #اشتراک_تجربه

۲. این هم بماند که اپراتور نامحترم، در ساعات اوج مصرف نت، اونقدر سرعت را کاهش می‌دهد که بی‌خیال شوی!


بعدانوشت:

ظاهرا این سایتی که توی نظرات معرفی شده برای اینکار بهتره و به‌صورت تخصصی بررسی می‌کند.

linkirani.ir

نظرات  (۸)

سلام علیکم
اینترنت رو از کجا تهیه میکنید؟
مشکل دی ان اس مودم ندارید؟
پاسخ:
سلام.
مودم نیست، در واقع مودم نداریم؛ اینترنت همراه است؛ بسته اینترنت ایرانسل.
سلام
آپارات رو مطمئن نیستم (یعنی الان که شما گفتین شک کردم) اما تماشا رو نت داخلی باز میکرد
پاسخ:
سلام.
آپارات باز می‌کنه، ولی فیلم‌ها رو پخش نمی‌کنه!

  • میرزا مهدی
  • سلام یه چیزایی در این مورد میدونستما. ولی هرچی به صفحه ت نگاه کردم تا یه چیزی بنویسم، به خاطرم نیومد. گفتم پس یه عرض ادبی بکنم خدمت حامدِ عزیز و بزرگوار. التماس دعا
    پاسخ:
    سلام و ارادت خدمت میرزای مهدی.

    شما همین که وبلاگ ما رو باز می‌کنی باعث افتخار و مباهات ما است؛ چه برسه به این که نظر هم بفرستید؛ این دیگه نور علی نوره.

    از وقتی برگشتی و دوباره می نویسی احساس امید به بیان در من زنده شده است؛
    و نمی‌دونم چرا هرچی سعی کردم کامنت ذیل پست‌های جدیدت بزارم، واقعا نتونستم، بخصوص با درگیری‌هایی که به خاطر پست‌های مربوط به اغتشاشات / اعتراضات / جنگ‌ترکیبی (؟) به وجود اومده بود که البته این فقط توی وبلاگ شما نبود، وبلاگ‌های دیگه هم همین طور بود.

    این فضاهایی که به وجود میاد خیلی اذیتم می‌کنه و تلاش می کنم ازشون دور باشم و نهایتا یک پست رو بخونم بدون نگاه کردن به کامنت‌ها.

    ما محتاج دعاییم مهدی عزیز.
    با اصلاح تمظیمات دی ان اس سیم کارت هم احتمال حل مشکل هست.

    پاسخ:
    راستش من خیلی سر در نمی‌یارم؛ اگه آسونه یه راهنمایی بکن!
    چقدر اسم اپلیکیشن هایی که با حجم داخلی کار نمیکنن،عجیبن :0
  • میرزا مهدی
  • حامد جان شما خیلی بزرگواری. کلی انگیزه دادی الان بهم. حتما خودت میدونی ، ولی اگر نمیدونی بدون که دنبال‌کننده پر و پا قرص کانال شما تو ایتا هستم
    پاسخ:
    ما چاکریم

    مخاطبی مثل تو از افتخارات منه
  • أبو عمار
  • سلام
    از نامردی اپراتورها نگو که دلم خونه🤦‍♂️
    به این میگن تجربه میدانی...
    شاد رو یادت رفت بگی😁✌️
    پاسخ:
    سلام
    آخه شاد نداشتم که تست کنم😁
  • علیـــــ ََ
  • سلام
    یه سر به این سایت بزنین
    linkirani.ir
    برای نرم افزار های یکه نسخه تحت وب دارن میتونه مفید باشه

    پاسخ:
    سلام
    ممنون.
    خیلی خوب بود