فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

ما در عصر دزدی شعار‌ها هستیم؛ به خصوص شعار‌های فطری بشری؛ شعار‌ «زن، زندگی، آزادی» از فطری‌ترین و دینی‌ترین شعار‌ها است که دزدان غاصب به ناحق آن را دزدیده‌اند؛ البته محافظت نکردن خودمان - توجه نکردن - از این قبیل شعار‌های فطری هم موثر بوده است. و این دزدی فقط دزدیدن ظاهر است و در محتوای آن هم به نفع خود تصرف می‌کنند؛ به عنوان نمونه همین شعار «زن، زندگی، آزادی» را فریاد می‌زنند ولی در عمل مد نظرشان «زن، فحشا، هرزگی» است.

طرف‌داران شعار «زن، فحشا، هرزگی» باید پاسخگوی این باشند، که چرا لیدر‌های آنان در «عربستان سعودی تکفیری» هستند؟ آیا روشن نیست که از کجا خط می‌گیرند؟ 

پیوند طرفداران شعار «زن، فحشا، هرزگی» با «عربستان سعودی تکفیری» را تبریک می‌گوییم!! و البته لیدر‌های‌شان قبل‌تر پیوند داشته‌اند و قبلا بهشان تبریکات رسیده است؛ وقتی در «عربستان سعودی تکفیری» و با پول و حمایت آن به دنبال «زن، فحشا، هرزگی» هستند، چه توقعی از آنان هست!

نظرات  (۲)

  • مسعود کوثری
  • خسته نشدین از دشمن سازی ؟

    خسته نشدین از انداختن همه چیز گردن دشمن ؟

    کدوم دشمن ؟

    همه اون هایی که دشمن معرفی کردین رو هم شناختیم و دیدیم رفیق شفیق آیت الله ها هستن !

    پاسخ:
    شما اذیت نشدین از این هم چشم بستن و ندیدن دشمن؟
    شما خسته نمی‌شید از این همه سوء ظن؟
    شما خسته نمی‌شید از این همه ساده‌انگاری؟
    کدوم دشمن؟ همون دشمنی که هیمنه رسانه ای و دروغ و لجن پراکنی‌اش، اجازه‌ی آزادانه اندیشیدن را به شما نمی‌دهد!
    همان دشمنی که حتی زخم خورده‌هایش هم باورش ندارند!

    من نمی‌دانم چه چیزی یا کسی را به شما دشمن معرفی کردند و یا تصور شما از دشمن چیست، ولی دشمنی که من می‌شناسم، با هر خــ ــری که بخواهد رفیق باشد؛ او هم دشمن من است؛ این منطق مولایم امیرالمومین است که دوست دشمن من، دشمن من است.


    ببخشید اگر زیاده‌روی کردم و تند رفتم؛ قصد جسارت ندارم!
  • مسعود کوثری
  • شما عزیزی.
    والا دشمن دشمن که همه چیز افتاد گردنش !

    مثل کرونا که هیچکس وقتی بهونه نداشتیم میگفتیم کرونا گرفتم تا از زیرش شونه خالی کنم.

    دشمن فقط برای جهموری سلامیه ؟ کشورهای دیگه ندارن ؟

    خوب این مملکت مگه خوب نیست پس آقازاده ها چرا نمیمونن توش ؟ چرا نمیمونن همینجا اگر از همه جای دنیا بهتره !

    پاسخ:
    بله من هم نمی‌گویم همه چیز را بندازیم گردن دشمن و خودمون رو راحت کنیم، مثل بعضی‌ها از مسئولین و غیر مسئولین که این کار رو می‌کنند.

    عرض بنده این بود که در هندسه تحلیل‌های‌مان باید جایگاه دشمن در کنار همه‌ی کم‌کاری‌ها، دزدی‌ها، بی‌عرضه‌گی‌ها، بی‌اخلاقی‌ها، بی‌مسئولیتی‌ها و ... دیده بشود؛ والّا نمی‌توانیم تحلیل درستی داشته باشیم.
    نمی‌توانیم تصمیم درستی بگیریم.

    دشمن چرا فقط برای جمهوری اسلامیه؟
               مشخصه؛ چون الان فقط دیگه دو تا قطب هستند که باهم درگیر هستند،‌ یکی انقلاب اسلامی هست؛ و دیگری نظام استکبار.
    می‌دونم که این لفظ‌های «نظام استکبار» و «انقلاب اسلامی» و سلطه و ... را به گَند کشیده‌اند و از معنا خالی کرده‌اند ولی چاره ندارم، لفظ دیگری ندارم که بتوانم معنا را برسانم... به امید روزی که از بند لفظ آزاد شویم!

    خودت داری میگی آقا زاده؛ خود پدرش رو کی آقا کرده؟ ما! پس این آقازادگی‌ را هم ما می‌تونیم خراب کنیم. ما که می‌گم، منظورم دقیقا مردم هست.
    نمی‌دونم از اون برنامه ی جهان‌آرایی که معرفی کردم چه دیدی که «توجیه» برداشت کردی؟! ولی مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مشکل ما که در اون برنامه هم اشاره میشه، اینکه کم باهم دیگر حرف می‌زنیم، خیلی کم حرف می‌زنیم، گفتگو چیزی بوده که نه تنها در دین ما چیز مهم و با ارزشی بوده است که در سنت ایرانی ما هم تا حدی بوده است؛ بر خلاف کسانی که فکر می‌کنند گفتگو از غرب و کافه‌های فرانسه به ایران آمده بنده اعتقاد دارم که گفتگو از کلیدی‌ترین عناصر جامعه اسلامی بوده است و به تبع آن آزاداندیشی.

    ما از گفتگو خیلی فاصله گرفته‌ایم، خیلی!