فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

دوستان در مورد توییتر چه نظری دارند؟ چه فضایی دارد؟ امکانات و ویژگی‌هایش مدنظرم نیست، منظورم جو غالب آن‌جاست، مثلا اینستا را دیده‌اید کلا فضا خود نمایی است و هر چه بیشتر و شدید‌تر خود‌نمایی کنی، مخاطب بیشتری دارد، در توییتر چه فضایی حاکم است؟

کسی می‌گفت فضای توییتر نخبگانی است و یا حداقل شبه نخبگانی.

کسانی که در توییتر هستند و یا حتی اگر نیستند هم حرف‌هایشان برایم راه‌گشا است، اگر به توییتر رفته‌اید، چرا؟ و اگر نرفته‌اید چرا؟ یا اینکه چرا فکر می‌کنید باید رفت یا نباید رفت؟ و حتی اینکه چرا توییتر تا به حال به عنوان یک گزینه برای‌تان مطرح نبوده است.

ممنون می‌شوم نظرات‌تان را دریغ نفرمایید!

نظرات  (۶)

من فقط جوک های مردم تو توییت و از طریق اینستا دنبال میکنم (میکردم)

همینقدر مفید !

چون فیلتر بود حال نداشتم برم سمتش /: مثل تلگرام 

 

+ البته شنیدم از لحاظ سیاسی خیلی هشتگ سازی های الکی میشه /:  نمیدونم از چه طریق (ربات یا ..)

پاسخ:
یعنی اگه بیان فیلتر بشه دیگه استفاده نمی‌کنید؟!

+ با پول همه کاری می‌کنن
  • نویسنده آشنا
  • سلام

    حقیقتا هیچ کاربردی برام نداره، مگر اینکه در اینده راهی برای استفاده از این شبکه پیدا کنم از جمله تبلیغ و کار...

     

    پاسخ:
    سلام.
    ممنون از نظرتان.

    استفاده به عنوان پلی برای جایی دیگر

    نرفتم تاحالا

    دلایلم ۱-هیچوقت فیلترشکن نصب نکردم. ۲- احساس میکنم زیادی سر و صدای بیخود داره.

    پاسخ:
     و اضافه کنید اتلاف وقت زیاد و سطحی بار آوردن تفکر
  • آسـِ مون
  • سلام علیکم

    اینکه میگویند فضا نخبگانی است شاید مبالغه باشد

    وسط یک مشت بیکارالدوله ی اعظم چهار تا آدم حسابی هم پیدا می شود

    تاازه اگر بشود.

    و شاید همان آدم حسابی هم همه توئیت هایش حسابی نباشند و ۴ تا توئیت نخبگانی وسط روزمرگی هایش داشته باشد..

    من به امید این رفتم که سطح بالاتری از محتوا را بخوانم و تجربه کنم

    ولی با دوستان به ظاهر مذهبی و سیاسی و تحصیل کرده و مثلا آگاه! روبرو شدم که مدام حرف های خاله زنکی می زنند!

    یا پیاز داغ اتفاقات منفی را زیاد می کنند و تراژدی می نویسند.

    اگر از من بپرسند میگویم فضای توئیتر خاله زنک است!

    .

    .

    الان فقط توئیتر را نگه داشته ام که اگر لازم شد در طوفان ها شرکت کنم..

     

    و البته در دسترس بودن افراد رده بالا مثل مسئولین و دولتی ها و غیره هم جذابیت دیگر این فضا است..

    می شود حرف هایشان را خواند و تا حدودی با سلوکشان آشنا شد..

    حتی بعضی از نماینده های مجلس که قائل به شفافیت آرا هستند با وجود اینکه همچین قانونی هنوز وجود ندارد..عکس رای خود را در توئیتر برای مردم می گذارند ..و این خوب است..

    این فقط یک تجربه بود! نمیدانم تا چه حد به واقعیت نزدیک باشد..

    این کسانی که داعیه نخبگانی بودن فضای توئیتر را دارند هم خب لابد دفاعی برای حرف خود دارند..که من تا بحال نشنیده ام!

     

    پاسخ:
    سلام.

    خیلی ممنون.

    فقط این رو بگم که بعضی از نماینده‌ها بعد از عکس، رای شون رو عوض می‌کنن...

    بیکارالدوله، تعبیر جالبی بود.


    اون‌هایی که توییتر رو می‌گن نخبگانی احتمالا «بیان» رو ندیدن که بفهمن نخبگانی یعنی‌چی (:

    کوچ میکنم /:

    نخبه‌بازی و ادای نخبه‌ها رو در آوردن...

    در فضایی که ۲۸۰ حرف بیشتر نتوان خواند و نتوان زد، یعنی فضای غیرعلمی. محیطی مثل ویرگول، بیان ووو... یعنی فضای نخبه‌ها! جایی که بشه مقاله نوشت.

    پاسخ:
    👌