فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

اگر کمی چشم در اطراف خود بگردانید، حضور انبوه فروشگاه‌های زنجیره‌ای را احساس می‌کنید؛ از انواع و اقسامش.
از همان ابتدا از این گسترش هایپرمارکت‌ها، احساس خطر می‌کردم و نسبت به آن خوش بین نبودم؛ حال اینکه نام‌های ایرانی و یا مذهبی بر آن بگذارند.

چند وقت پیش در پیوند‌های روزانه، مطلبی را از دوست نویسنده عزیزم لینک کرده بودم که ظاهرا توجهی به آن جلب نشده است، این پست در رابطه با این فروشگاه‌ها است لذا برای جلب توجه شما به این پست از کانال تلگرامی مجال اجمل دوباره لینک آن را در اینجا قرار می‌دهم؛ منتظر نظرات مخالف و موافق هستم!

نظرات  (۱)

  • همطاف یلنیـــز
  • سلام

    .

     برای جلب توجه ما تلگرام نداشته ها! چه می کنید؟

    پاسخ:
    سلام.

    اگر در این هیاهوی، از تلگرام به دور هستید، واقعا جای تبریک دارد.

    برای این منظور هم تدبیری خواهیم کرد!!


    توی کانال ایتا وبلاگ بازنشرش کردم:
    https://eitaa.com/fanuss_andishe/295

    تلگرام نداشته، ایتا که دارد؟!!