صندوقهای رای روز به روز در حال نزدیک شدن هستند و چند روزی بیشتر نمانده که به ما برسند و شاید ما به آنها. همه میدانیم که میزان مشارکت در انتخابات امثال پایین است؛ آن هم به خاطر افتضاحی که منتخب قبلی مردم به بار آورده است. و البته توپخانههای منافقین هم مشغول هستند و مانع فکر کردن مردم میشوند و از میتینگهای انتخاباتی به خاطر کرونا خبری نیست که کمی شور و هیجان به فضا تزریق کند؛ البته گاها خبری از جمعشدنهای انتخاباتی به گوش میرسد ولی خوب ما قبلا جو انتخاباتی کشورمان را دیدهایم و اینها چیزی به حساب نمیآید.
در این دوران رسانهها برای افزایش مشارکت میتوانند نقش خوبی ایفا کنند؛ به خصوص رسانه ملی یعنی صدا و سیما که خوب متاسفانه تا به امروز که حرکت ویژهای نزده است. نمیدانم چه کسانی در اتاق برنامهریزی صدا و سیما نشستهاند که توقع دارند مشارکت با پخش گل خداداد عزیزی بالا برود و یا مثلا با یک موسیقی انقلابی و یا یک آهنگ از سالار عقیلی مردم بیایند پای صندوقها. یا واقعا نمیدانند و نمیفهمند که مشکل مردم چیست و دغدغه مردم کجاست که اینگونه کارهایی را برای افزایش مشارکت انجام میدهند یا اینکه برایشان مهم نیست چه اتفاقی قرار است رقم بخورد.
بهتر بود صدا و سیما از فرصتهای قبلی استفاده میکرد و به دغدغهای اصلی این مردم میپرداخت تا آنکه بخواهد با به هیجان آوردن این مردم رنج دیده آنها را به پای صندوقهای رای بکشاند. مردم از وضع موجود گلهمند هستند.
آیا آنقدر که رسانههای غیر ملی برای عدم مشارکت مردم تلاش میکنند رسانه ملی تلاش میکند تا مردم را اقناع کند برای رای دادن؟
بعداً اضافه شده: یک کار از بچههای کبریت در اینستا (+)
من که قطعا رای میدم اما این مصاحبهها، اهنگها و هرچیز انگیزشی به جهت رایدادن توی تلویزیون که میبینم سریع کانال رو عوض میکنم از بس مصنوعی و نمادین هستن.