فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

من از دیروزهایِ رفته دانستم
  که در امروزِ ما تقدیرِ فرداآفرینی هست
خبر دارم
  بهار بهترینی هست!

امیدوارم سالی پر از خیر و برکت داشته باشید. 

-----------------------------------

سال‌های قبل در شب عید، سالی را که گذشته بود با خود مرور می‌کردم؛ مرور سال قبل را هم البته با حذف موارد شخصی در وبلاگ منتشر کردم (+)؛ امّا امسال اصلا حوصله آن نبود... حتی تبریک سال نو خورشیدی هم با تاخیر بود! برای من انگار هنوز سال تحویل نشده است، انگار هنوز بوی عید و عیدی به مشامم نخورده است ... نمی دانم عید را خراب کرده‌اند یا حس بویایی ما را ؟

تنها چیزی که حال و هوای عید را آورد، شعار و نام سالی بود که رهبر انقلاب انتخاب کردند؛‌ «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» و همچنین سخنرانی ۱ فرودین ایشان خطاب به مردم.

با تمام سختی‌هایی که در سال ۹۹ گذشت، سخنان محکم و امیدوار کننده رهبر، همان تواصی به صبر و ایجاد امیدی بود که ایشان توصیه کرده بودند.