فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

متن تقریظ رهبر انقلاب بر این کتاب به این شرح است:
بسمه تعالی
بسیار خوب و هنرمندانه و پرجاذبه نوشته شده است. تصویری که از ماههای آخر مبارزات نشان میدهد، درست و روشن و واقعی است. به گمان من همه‌ی جوانها و نوجوانهای امروز به خواندن این کتاب و امثال آن نیاز دارند. از نویسنده‌ی کتاب باید تقدیر و تشکر شود ان‌شاءالله. / مرداد ۹۸.(منبع)
 
وقتی رهبر انقلاب در مورد این کتاب اینگونه سخن می‌گوید دیگر من چه می‌توانم بگویم؟ تنها می‌توانم بگویم این جاذبه و کششی که ایشان از آن صحبت می‌کند من هم هنگام خواندن کتاب تجربه کردم. با وجود آن که مخاطب این کتاب نوجوانان است، برای جوانان هم جذاب خواهد بود و تا حدودی برای بزرگسالان. از آن کتاب‌هایی است که می‌تواند شما را مجبور کند در یک نشست تمامش کنید. و این تصویری که رهبر انقلاب می‌گویند درست و واقعی است، بسیار زیبا و هنرمندانه روایت شده است. و واقعا اگر می‌خواهید از شرایط قبل از انقلاب اطلاع کسب کنید داستان مفیدی است به خصوص اگر می‌خواهید فرزندان‌تان هم آن را بخوانند.
در این کتاب  داستان زندگی خانواده‌ای از طبقه‌ی متوسط به تصویر کشیده می‌شود که در مقطع تاریخی هفدهم شهریور تا بیست‌و‌ششم دی‌ماه ۱۳۵۷ درگیر مبارزات علیه رژیم ستمشاهی شده‌اند. تک‌تک اعضای خوانده حتی عزیز با دعا‌هایش و حتی پدری که مخالف مبارزات بود.