فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

یکی از زیبا‌ترین کار‌ها و فرهنگ‌ها که در دفاع مقدس زیاد بود و شاید رواج آن از آن زمان بود صلواتی کار کردن است. دوستانی که اربعین پیاده‌روی رفته‌اند این زیبایی را به خوبی درک می‌کنند. 

هرچند بعد از دفاع مقدس، سازندگی این فرهنگ را حتی در ببین مذهبی‌ها از بین‌برد، ولی هنوز هم گاهی از این قبیل‌ کارها انجام می‌شود. این‌جا زحمت یکی از بلاگر‌ها که از این جنس‌ کار‌‌ها کرده است البته از جنس مجازی، مشاهده می‌کنید. آموزشی که امکان پشتیبان‌گیری از مطالب بیان را می‌آموزد.

http://naghl.blog.ir/post/backup

نظرات  (۳)

سلام

کار خوبی است ولی

کجا؟

آدرسی ؟ لینکی؟

پاسخ:
سلام.

فراموش کرده بودم لینک کنم
ویرایش شد

ممنون از تذکر.

ممنون از این که معرفی کردید :)

پاسخ:
خواهش می‌کنم
وضیفه‌اس

(:

فکر کنم الان دیگه باید برگردید این مطلب رو اصلاح کنید که الان هم «خیلی» از این کارهای صلواتی انجام میشه. با این وسعت مایع شوینده و ماسک و ... ای که مردم دارن درست میکنن و پخش میکنن

پاسخ:
آره دقیقا ... شرایط مثل زمان دفاع مقدس شده... البته اون زمان‌ها نبودم ولی از کتابا خوندم ...
مردم نه تنها اقلام صلواتی میدن بلکه کار صلواتی هم می‌کنن ...