فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

همه ی افرادِ خانه ی ما، وقتی میخواهند بخوابند حتما یک کتاب کنار دستشان است هرشب در حالِ مطالعه خوابشان می برد . من فکر میکنم همه ی خانواده های ایرانی باید اینگونه باشند، توقع من این است.

 (مقام معظم رهبری ۲۶ اردیبهشت ۷۴ ) 

نظرات  (۶)

نمایشگاه کتاب میری؟
پاسخ:
با این  گرونی کتاب و اوضاع اقتصادی، بعیده، با بن کتاب هم که به زور یه کتاب و نصفی میشه خرید، اگه منظورت برا تماشا هستش اون هم بعیده، 2 ساعت راه از قم برم تهران فقط برا تماشا، تماشایی که از یه طرف داغ این که نمی تونم بخرم به دلم می زاره، از طرف دیگه عصاب خوردی ناشی از تیراژ بالا و پر تخفیف کتاب های مزخرف و زرد، به نظرت ارزش طی مسافت رو داره؟ 

البته اگه رفقا جمع بشن که بعدش یه زیارت شاه عبدالعظیم بریم شاید نظرم عوض بشه.

تو چی، می ری ؟
  • احسان شریعتی
  • در خانه‌ی ایشان شب‌ها با چراغ روشن می‌خوابند؟
  • مهرداد موودی
  • من هم اینکارو میکنم و خیلی خوبه
    پاسخ:
    خوش به حالت، عجب سعادتی .
    کلّا کتاب خواب آوره!!!!
    :)
    پاسخ:
    به نکته‌ی دقیقی اشاره کردی :)
  • (سلمان مهدوی)
  • ای کاش مطالعه در بین ما رواج پیدا کنه.
    متاسفانه مردم مطالعه رو کنار گذاشتن و ب فضای مجازی و پیام رسانها رو آوردن و ذهنها تنبل شده.
    پاسخ:
    ای کاش ...

    همینه که حتی توی همین فضای مجازی حوصله متن طولانی رو نداریم !
    نمیدونم این جمله از کی بود که میگفت کسانی که موقع خواب کتاب میخونن همیشه در خوابند!:دی
    کلا کتاب موقع خواب.خیلی خوبه.اگر فردا ک پا میشی چیزی ازش یادت مونده باشه:دی
    پاسخ:
    بعضی وقت ها هم کتاب از خواب بیدارت میکنه !