فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

دوستان شرح پریشانی من گوش کنید

داستان غم پنهانی من گوش کنید

قصه بی سر و سامانی من گوش کنید

گفت وگوی من و حیرانی من گوش کنید


          شرح این آتش جان سوز نگفتن تا کی

          سوختم سوختم این راز نهفتن تا کی


روزگاری من و دل ساکن کویی بودیم

ساکن کوی بت عربده‌جویی بودیم

عقل و دین باخته، دیوانهٔ رویی بودیم

بستهٔ سلسلهٔ سلسله مویی بودیم


نظرات  (۷)

کس در آن سلسله غیر از من و دل بند بنود
یک گرفتار از این جمله که هستند نبود
:(((
پاسخ:
وحشی فوق العاده س
  • پیـــچـ ـک
  • امام؟
    پاسخ:
    ؟
    :)
    پاسخ:
    (:
  • پیـــچـ ـک
  • منظورم اینه که شعر مال امام خمینیه؟
    پاسخ:
    آهان!
    نه از وحشی هستش و البته اصل شعر طولانی تره
  • پیـــچـ ـک
  • نمیدونم چرا یاد امام خمینی افتادم تا خوندمش.
    ممنون
    پاسخ:
    حق دارید مضمونش نزدیک به شعرهایی امام هستش.
  • محمدرضا نصرالهی
  • این شعر وحشی خیلی قشنگه. البته کاملا شاهدبازانه است. 

    پاسخ:
    منم خیلی باهاش حال کردم، البته گفتم از حوصله دوستان خارج نشه کاملش رو نبودم 
  • محمدرضا نصرالهی
  • کاملش تو دیوانش هست . سرچ هم بکنید پیدا می کنید
    پاسخ:
    ممنون
    :)