فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!



چهـل سالـه یه فانـوس
نمیـذاره کــه گــم شـی
تـوی شــب سـیــاهـی
نـمـیـذاره تـبــاه شــی
چـهــل سـالــه شـهـادت
شـده قـامــوس ملّـت
چهل ساله که خورشید
طلوع کـرده به ظلـمت
(هادی جلمبادانی)

اگه می‌خواهید کلیپ‌ش رو هم اینجا ببینید.

می‌خواستم یک پست درخور بنویسم، ولی در اطرافم سر و صدا زیاده و متاسفانه من اصلا نمی‌تونم تمرکز کنم و بنویسم. و شاید این شعر بهتر از نوشته‌های من باشه. و اگر کلیپ رو تماشا کنید خیلی بیشتر اثر داره.

نظرات  (۷)

  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • ایشالله با ارامش و سکوت ی پست در خور بنویسید :)
    پاسخ:
    البته اینایی که میخواستم بنویسم مال قبل از ۲۲ بهمن بود؛ که گذشت ولی برای بعدش به یاری خدا می‌نویسمش :)
    تمرکز کجا رفته ؟
    منم ندارمش :)
    پاسخ:
    مال من یکم خجالتیِ چون شلوغه نمیاد، و گرنه جایی نرفته، فقط قایم شده :)
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • انشالله 
    پاینده باشین اقا حامد
    پاسخ:
    و همچنین شما مانا و سربلند باشید
  • دختـرِ بی بی
  • مگه الان گم نشدیم تو  سیاهی؟
    پاسخ:
    بعد از فجر صادق سیاهی‌ها کم میشه و اونقدر کم که سپیده صبح طلوع میکنه و روشنایی حضرت آفتاب شب رو از بین میبره. 
  • دختـرِ بی بی
  • آهان فجر اگر صادق باشد...
    به امید طلوع حضرت آفتاب
    پاسخ:
    به افق ما که فجر صادق رخ داده، و چیزی به طلوع آفتاب نمانده است؛ اگر در این افق شرعی هستید نمازتان قضا نشود! آفتاب نزدیک زدن است! هرچند می‌توان نماز را قضا کرد، اما کیفش به ادای اول وقت است. 
  • دختـرِ بی بی
  • حرف ها زیباست
    اما واقعیت بسی ناجوانمردانه تلخ است
    امشب قلبم درد میکرد برای آرمان هایم که همسو کرده بودم برای  انقلاب اسلامیم 
    از بس به بقیه جواب داده ام و دفاع کرده ام کمرم درحال شکستن است
    پاسخ:
    آن شاء الله التیام بخش درد‌های‌تان در ازای زحماتتان، نگاه صاحب و مولای‌مان باشد! و امیدوارم که از دفاع خسته نشوید، هرچند عقیده دارم وقت حمله است، از بی عرضه‌گی خودمان، مجبور به دفاع هستیم!
    موفق و مانا باشید. 
    به انتظار پست خوبتان می مانیم.
    پاسخ:
    :)