فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!


دیگران؛ یک شبکه تحلیلی نخبگان است که از زیرمجموعه‌های سایت KHAMENEI.IR به حساب می‌آید. نمی‌گویم تمام مقالات و نوشته‌های آن درست و بی‌عیب و نقص است؛ بلکه خداوند حکیم عقل را به ما بخشیده است و ما هم ملزم به استفاده از آن هستیم، ولی تحلیل‌ها واقعا ارزش خواندن دارد؛ از دو جهت: اولا به‌روز و جدید هستند و با مسائل جدید سر و کار دارند و دوما از عمق کافی برخوردار هستند که بعد از خواندن به خاطر وقتی که گذاشتی تاسف بخوری.


علاوه بر یادداشت‌ها که از افراد مختلف است، قسمت‌های گفتگو و خاطرات و گزارش هم جذابیت خاصی دارند که مانع از خروج سریع شما می‌شود. خیلی از چیز‌های دیگر را هم مانند ضمیمه‌ها، پرونده‌ها، مقالات جستار و .... باید خودتان کلیک رنجه فرماید و ببینید.


اما یک بخش جالب قسمت وبلاگستان است؛ که بعضی از پست‌های وبلاگ‌ها را لینک کرده است. و این کار باعث آشنا شدن با بسیاری از وبلاگ‌ها می‌شود. هرچند فعالیت در این قسمت کم است ولی امیدوار کننده است. به امید آن که این کار ادامه پیدا کند!

http://farsi.khamenei.ir/others

نظرات  (۱)

سلام.
از چراغ دیگران غمخانهٔ من روشن است.
ولی، تازگی ها چراغ وبلاگستانش کورسو می زند. انگار در زنده نگه داشتنش جدی نیستند.
پاسخ:
بله متاسفانه، کاش فضای وبلاگ رو جدی تر می گرفتن !!!