فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

آخر پاییزی به جای اینکه بشینیم جوجه‌ها رو بشماریم، مجبوریم فیلتر شکن جمع و جور کنیم که از فردا که می‌خواییم بریم تلگرام با مشکل مواجه نشیم!!!

از طرف‌داران تلگرام نیستم که بگویم آزادی را از ما گرفتید و .... و اینکه معتاد تلگرام نیستم  .... و می‌دونم که این جریان تلگرام یک آرغی بیش نبود، مثل تمام آرغ‌های سیاسی مسئولان عزیز. (+)

حالا تلگرام را فیلتر کردند به درک از چیز دیگری استفاده می‌کنیم، نون شب‌مون که بند تلگرام نیست؛ (البته اونایی که نون‌شون رو بند تلگرام کردند هم کمی غیر‌معقول به نظر می‌‌آید، آیا نمی‌تونن بند سروشش کنن؟)


مشکل اساسی من با این‌که چرا برای فیلتر کردن، برنامه نداشتن؟ چرا روی کار فکر نشده؟ چرا به عواقب اون فکر نشد؟ و چرا از محصولات داخلی حمایت نکردن؟ اصلا خودشون هم درگیر بودن بعضی می‌خواستن فیلتر بشه بعضی مخالف بودن و سنگ اندازی می‌کردن، اول تکلیف خودشان را مشخص کنند !!!


من از همان اول و همین حالا هم یقین دارم که تلگرام یک آرغ بیش نیست، و به آرغ هم نباید بیش از این‌ها بها داد!

نظرات  (۳)

  • گوهر نویس
  • فیلترینگی که فیلتر شکنش مثل نقل و نبات خود شرکت‌های مورد حمایت دولت ارائه میدن چه فایده داره؟!!!!!!!!!
    اگر مردونه فیلتر می‌کردند پیام رسان های داخل جا می‌افتاد
    پاسخ:
    دقیقا 

    وقتی می‌گم خودشون نمی‌خوان، برا همینِ
  • مرد مُفرد
  • لعنت به هر چه گوشی هوشمند است
    پسر 34سالش است و هنوز ازدواج نکرده ..پدرومادرش به جای توجه به او، در گوشی موبایلند
    پاسخ:
    گوشی هوشمند بلایی بود که سر فرهنگ ما اومد، من که به شخصه توی گرونی‌ها گوشیم رو فروختم و خودم رو راحت کردم!
    هرچند بعضی وقتا وسوسه میشم دوباره برم گوشی هوشمند بخرم ولی احساس راحتی و آزادی که دارم را حاضر نیستم از دست بدم.
    امشب یک دقیقه بیشتر وقت داریم برای آروغ زدن.
    پاسخ:
    :))
    من که جوجه‌هام رو هنوز نشمردم فک نکنم برسم آروغ بزنم!