فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

اصلا چشمی که برای کتاب خرج نشود، چشم نیست! بگذارید نور چشم‌هایتان به خاطر مطالعه کتاب کم شود؛بخواهی نخواهی دید چشم کم می‌شود، و با وجود این گوشی‌ها و شبکه‌های اجتماعی خیلی زودتر از این‌ها چشمان از کار می‌افتد و به قول خودمان عینکی می‌شویم ... و چه بهتر که در عوض این بینایی که از دست می‌دهیم، متاعی با ارزش به دست آوریم ! و چه چیزی بهتر از نتیجه زحمات علما و دانشمندان و محققان که در کتاب‌هایشان گردآوری کرده اند؟؟

خلاصه آنکه کتاب بخوانید.


به مناسبت هفته کتابخوانی می‌خواستم ابراز فضلی کرده باشم که نتیجه‌اش شد این پست و البته در ادامه می‌خواهم برای کتابخوان‌ها شبکه‌ای اجتماعی معرفی کنم!!!! که البته احتمالا خیلی‌ها عضو آن باشند و اطلاع از آن داشته باشند؛ منظورم Goodread's است.


یک شبکه اجتماعی کتاب دوستان و کتابخوانان به خصوص کتاب‌باز‌ها؛ اگرچه معتاد شبکه‌های اجتماعی هستیم و قصد ترک آن را نداریم بهتر نیست که در شبکه‌ای بگردیم که سود فراوانی برای ما دارد؟ در حالی که به اندازه‌ی اینستا حجم مصرف نمی‌کند!

و شما هم با دوستان کتابخوانی بشتری آشنا می‌شوید و در مورد کتاب‌ها گفتگو می‌کنید، و همچنین می‌توانید از کسانی که کتابی را خوانده‌اند مشورت بگیرید.

و این نکته را بگم که هم نسخه تحت وب داره و هم اندروید !

 و توضیحات ویکی‌پدیا 


این هم اکانت من، منتظرتون هستم؛

یه کتابخونه مجازی برا خودت درست کن،

و با ۲۵ میلیون عضو آن به اشتراک بگذار!

نظرات  (۳)

ایرانی همچین چیزی نیست ؟
  • جناب منزوی
  • من بیشتر کتب بصورت فیزیکی رو ترجیح میدم
    بخش فارسی هم داره؟

    پاسخ:
    من هم کتاب فیزیکی را ترجیح می‌دهم البته تا وقتی که اولا پولم برسه و دوما در دسترس باشه!

    ولی این سایت یک شبکه اجتماعی است که حول کتاب برای کتاب دوستان ساخته شده است، شما کتاب‌هایی که خوانده‌اید را در موردشان نظر می‌دهید و یا نظرات دیگران در مورد کتاب‌ها را می‌بینید، منظورتان از بخش فارسی اگر زبان سایت فارسی شود نه ندارد ولی کاربران ایرانی زیادی دارد و همچنین کتاب‌های فارسی فراوانی در آن هست، کافی است یک سرچ بزنید، و البته اگر کتابی نبود خودتان می‌توانید آن را اضافه کنید.
  • راهی به سوی نور
  • سلام
    ممنون بابت معرفی
    امتحانش می کنم...
    فقط..
    لزوما کتابخوندن نور چشم و بینایی رو کم نمی کنه ها! من مثال نقض زیاد دیدم.
    پاسخ:
    صد در صد لزوما به کتابخوندن نیست ...