فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

ظاهر بدنم نشان از پیروزی در مقابل کرونا دارد ؛ البته کرونای خفیف را شکست دادم. وقتی نظرات پر انرژی شما در پست قبل را دیدم شرمنده شدم که چرا زودتر نیامدم تا از آنها انرژی بگیرم . البته بعضی از دوستان محبت داشتند و درایتا و بعضی دوستان دیگر در اینستا احوالم را پرسیدند و خیلی احساس خوبی داشتم وقتی میدیدم کسانی هستند که سراغى از من میگیرند. و در واقع به تاثیر سنت حسنه‌ى عیادت بیمار پی‌بردم. واقعاً شریعت اسلام شریعت کاملی است؛ احوال‌پرسی‌های مجازی دوستان این‌همه در من تاثیر داشته پس فکر کنید وقتی کسی برای عیادت طی مسافت می کند چقدر میتواند روحیه بیمار را تغییر دهد؟
از کرونا نمی‌خواهم اینجا حرف بزنم؛ در کانال ایتا کوتاه نوشته‌هایی هر روز داشته‌ام و فکر می‌کنم اگر کسی بخواهد بخواند همان‌ها کافیست و بیشتر وقت عزیزان را نمی‌گیرم؛ فقط در خصوص یک نکته کمی حرف بزنم؛ اینکه کتاب خواندن و اصلا خواندن خیلی نعمت بزرگی است تا از دست ندهیم، نمی‌فهمیم. چند روز ابتدایی کرونا که شدیدا بی‌حال بودم و درد داشتم این را با تماموجود درک کردم. این فراغ برای من که روزانه ۱۰ تا ۱۲ ساعت با کتاب سروکار دارم خیلی سخت بود. شرایط طوری بود که توان و حوصله فیلم و موسیقی هم نبود چه برسد به کتاب صوتی و پادکست و سخنرانی. و از دیگر نعمت‌ها که در این مدت نمی‌توانستم از آن بهره‌بگیرم نوشتن بود. امیدوارم هیچ‌گاه چنین رنجی نکشید.

در اینجا از همه‌ی دوستانی که ابراز محبت کردند و با نظرات‌شان انرژی دادند، تشکر می‌کنم.

نظرات  (۱۳)

خوشحالم حامدجان، دیروز پست نزاشتی نگرانت شدم، خداروشکر همیشه سلامت باشی :)

پاسخ:
ان شاء الله همه سلامت باشند به خصوص دوستان عزیزی چون شما

سلام

خوشحال شدم

ان شا الله همیشه سلامت باشید

پاسخ:
سلام
و همچنین شما و همه‌ی دوستان از بلا دور باشن

خداروشکر که خوبید 

خیلی خوشحال شدم 

پاسخ:
خیلی ممنون

ان شاء الله همه‌ی بیماران خوب بشن و همه سلامت باشن و دچار بلا نشن
  • علیرضا آهنی
  • انشاالله زودتر خوب خوب بشید (:

    پاسخ:
    :)
  • بانوچـه ⠀
  • خوشحالم که سلامتید.

    پاسخ:
    :)
  • نویسنده آشنا
  • بسلامتی:)

    خوشحالم/_^_^_\

    پاسخ:
    :)
  • آقای راه‌نشین
  • سرتون سلامت

  • آفتابگردون ...
  •  خداروشکر واقعا 

    خوشحال شدیم

    +گوشیم مشکل داره چه وطنی چه غیروطنی به جز واتس آپ هیچی ندارم و مدتهاست از همه دوستام و... بی خبرم :/

    پاسخ:
    خیلی هاش علاوه بر نسخه ویندوز، نسخه وب هم داره
  • میرزا مهدی
  • سلام برادر!

     تنت سلامت..... خوب باشی همیشه

    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون؛ ان شاءالله همه بیمارا خوب بشن
  • جواد انبارداران
  • راحت شدم

    خوشحالم ننه

    پاسخ:
    :))

    الحمدلله رب العالمین و المنه ... اخداروشکر 

    تبریک :)

    انشالله این بیماری نحس به کل ربشه کن بشه...

    پاسخ:
    ان‌شاء الله که هرچه زودتر از شرش خلاص بشیم
  • راز خاتـــون
  • ســلام.الحمدلله...

    تازه با وبلاگتون آشنا شدم و امیدوارم همچنان عمر طولانی همراه با عزت و برکت و ختمِ به عاقبت بخیری داشته باشید و همچنان فانوس های زنگ زده در پستوی ذهن مارو گاه به گاه روشن کنید... :))

    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون

    شما لطف دارید.