فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

داشتم کمکش میکردم غذا بخورد. قبلش هم کیسه ادرارش را خالى کرده بودم. بنده خدا شرمنده شده بود. نمیتوانست مدام به چشمم نگاه کند. میدانست نیروی داوطلب هستم. آرام جملاتی بر زبان جاری میکرد. یک دفعه نیرویش را جمع کرد و گفت: دردت بخوره تو سر هرچی آخونده!
از پشت ماسک لبخند زدم. نمیدانستم چه بگویم. خانم پرستار از آن طرف صدا زد: اینهایی که ده روز است اینجا کمکتون میکنند همه شان آخوند هستند!  دلم برایش سوخت که در این شرایط قرار گرفت. گفت: حاجآقا ببخشید منظورم آخوندهای بد هستند!

پی نوشت اول: این خاطره نقل قول است؛ وگرنه ما از این لیاقت ها نداریم.
پی نوشت دوم: به خاطر فاصله کم بین این پست و پست قبلی، پست قبلی از دیدگانتان مخفی نماند!
پی نوشت سوم : گاهی با تبلت پست میذارم و امکان رعایت نیم فاصله ها نیست؛ مثل همین پست؛ شما بزرگواری کنید و ببخشید!

نظرات  (۵)

  • آفتابگردون ...
  • نوج نوچ نوچ اصلا نمی‌بخشیم!

    زنده و سلامت باشن امسال حاج آقای قصه‌تون و نویسنده هم :)

    پاسخ:
    یعنی میگی دیر به دیر پست بزارم ولی با تبلت پست نزارم :)

    و همچنین شما و دیگر همکارانتون زنده و سلامت باشید.

    هر دو پست رو با شگفتی زیادی شروع کردم بخونم. اصلا بدون اینکه به ستاره های دیگه نگاهی بندازم سریع خوندم که شاید نظرتون عوض شده بعدا و حذفشون کنید.بخاطر عناوینشون و فاصله ی بسیاری که با شخصیت شما داره :)

    روش جالبی رو برای جذب مخاطب انتخاب کردین

    پاسخ:
    انگار این روش جواب می‌ده :)
  • آفتابگردون ...
  • یعنی میگم توی این مورد هم همه فن حریف بشید!

    و خب اینکه الهی همیشه ستاره‌تون زود به زود روشن شه حتی اگه تا ابد همینطور بی‌معرفت بمونید و به وبلاگ ما سر نزنید!

    پاسخ:
    ما بی معرفت‌ترین همه عالم هستیم ... ولی به وبلاگ شما سر میزنم هرچند عادت به نظر دادن ندارم(فک کنم قبلا هم گفته بودم) و همچنین برای عزیز از دست داده‌تون هم فاتحه خوندم ...
  • آفتابگردون ...
  • خیلی ممنونم، خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه.

    وبلاگ من باید کامنت بذارید یا یه اِهنی اوهونی، چیزی!! حتی اگه صد بار دیگه هم بگید و گفته باشید :)

     

    پاسخ:
    آقا من اصلا اهل کامنت نیستم و فک نکنم اهلش بشم؛ پس شما ما رو همون بی‌معرفت حساب کنید :)

    بلا تشبیه مشابه ماجرای حضرت علی بود :) 

    پاسخ:
    بلا تشبیه