فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

مرگ از موضوعاتی است که به راحتی از ذهنم بیرون نمی‌رود؛ نه آن که بترسم؛ بلکه همیشه دلم می‌خواست از آن سردربیاورم. در فهمیدن همیشه لذتی وصف‌ناپذیر است، مخصوصا اگر از مفاهیم پیچیده و مجهول باشد. در آینده بیشتر در موردش می‌نویسم؛ امّا امروز به مناسبت چالشی که سید‌جواد (سکوت) راه انداخته است این پست را نوشتم.

از عنوان پست مشخص است که چالش چیست و از چه قرار است؛ قرار است ۱۰ کاری که می‌خواهیم حتما قبل از مرگ‌مان انجام دهیم در یک پست لیست کنیم و در پایان حداقل از ۵ نفر برای این چالش دعوت کنیم.

 

سیاهه من:

۱. مطالعه قرآن در سحر برایم شاکله شود
۲. یکباردیگر پیاده زیارت ابعین امام حسین علیه‌السلام بروم
۳. مکه و مدینه و قبرستان بقیع را زیارت کنم 
۴. و همچنین سوریه
۵. یک سفر به لبنان و بعد از آن به فلسطین بروم(ترجیحا با خانواده)
۶. حداقل یکی از فرزندانم را برای خدمت به این انقلاب تربیت کنم
۷.حکمت متعالیه صدرا و فصوص محی‌الدین را بفهمم
۸. یک دور المیزان را از استادی درس بگیرم
۹. صوتی‌های از مرحوم مهندسی که کتاب ۴۰‌حدیث امام را شرح داده است، گوش کنم
۱۰. یک دور مثنوی معنوی بخوانم

 

مدعوّین به این چالش:

آقای صفایی نژاد - وبلاگ دارالمجانین - میرزامهدی - مهدی (سفر نویسنده) - بلاگی از آن خود - وبلاگ انار - نقل بلاگ - رهام نوشت‌ها - Hard Time - آقا گل - الرّقیم  و همه‌ی دوستانی که نام‌مبارک‌شان از قلم افتاده

* می‌دانم بعضی از دوستان را دیگران هم دعوت کردند ولی من هم می‌خواستم از ایشان دعوت کنم تا انگیزه‌شان دوچندان شود. دوستانی که شرکت می‌کنند لینک مطلب رو برا سید‌جواد بفرستن

نظرات  (۶)

ایشالا همه با هم بریم فلسطین :)

ممنون از دعوتتون :)

پاسخ:
ان‌شاءالله تور فلسطین را بندازیم:)

آقا! با این گزینه های شما ما دیگه رومون نمیشه چیزی بگیم با سطح دغدغه هایی که داریم😐😅

پاسخ:
تواضع نفرمایید، ما خاک پای شماییم :))

ممنون از دعوت به این چالش

 

ولی کارهای بنده بیش از 10 مورد هست

و نوشتن چنین پستی هم سخت

 

لطف بفرمایید ما را معاف کنید!

پاسخ:
شما معاف هستید :)

البته بیشتر هدف از این دعوت و چالش به خود اومدن هستش ... اگر بیش از ۱۰‌تا هم باشه مشکل نداره

سلام.

ممنون از دعوت شما.


انجام وظیفه شد.

پاسخ:
سلام.
ببخشید که به زحمت افتادید. هدف این بود که از نوشتن دور نشوید و انگیزه‌ای برای نوشتن پیدا کنید

ما هیچ، ما نگاه...

ما با خاک یکسان شدیم، از آرزوهای عمیق شما :)

ان شاءالله روسفید بشید.

 

پاسخ:
ما خاک کف پای شما هستیم :)

.