فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

تازه مستند ایکسونامی رو تموم کردم و توی شُک هستم.

حتی نمی‌دونستم معرفی و توصیه به دیدنش کار درستی هست یا نه؟ البته خود مستند گفته که +۱۸ هستش. امیدوارم که از توصیه به تماشای اون پشیمون نشم. اگه شما به توصیه من این مستند رو دیدید و پشیمون شدید بهم خبر بدید.

از نقد فیلم چیزی سردر نمی‌یارم چه برسه به این که مستند هستش، ولی می‌تونم بگم که کار بود که آدم رو خیره خودش میکنه!

چیزی که احساس می‌کنم مستند بهش نپرداخته بود علت‌های این سنامی بود و همچنین دست‌های‌ پشت پرده.

پیشنهاد میکنم دوستان وبلاگ‌نویس بعد از تماشای این مستند یه پست درموردش بنویسن، حتی شده یه جمله. و باعث خوش‌حالی من هستش که لینک پست رو توی نظرات بفرستن تا من هم بخونمش.


تماشای رایگان ایکسونامی در فیلم‌گردی

کانال مستند ایکسونامی

نظرات  (۸)

شاید از این به بعد بیشتر در مورد غرب و فرهنگ مدرنیته با هم حرف بزنیم. نظرتون؟

  • فرید پرهمت
  • ۸۰ درصدشو دیدم، برای من چیز جدیدی نداشت، جز اینکه دوباره و چندباره این نکته برام یادآوری شد که تغییر و تحول اجتماعی امری تدریجی هست.

    http://vrgl.ir/7RMgR

    فقط میتونم بگکم فوق العاده بود :)

  • آفتابگردون ...
  • خب من دیدمش به توصیه یکی از بلاگرا حدودا ده روز پیش

    باید بگم شروع قوی و خوبی داشت اما در ادامه، افت کرد و پایانش خیلی حیف شد که به این افتضاحی بود. یعنی نتیجه گیریش اصلا جالب نبود ورفت کلا یه سمت دیگه ای...

    پاسخ:
    من احساس میکردم که نباید اینجوری تموم شه ... شاید توی قسمت دومش جبران کنن
  • آفتابگردون ...
  • اینا رو دقیقا بعد از دیدن فیلم به دوستم گفتم. فک کنم بهتره اینجا هم بگم تا نظرم کاملتر باشه :)

    داشتم مستند ایکسونامی رو نگاه میکردم خیلی یه جوری بود!
    از اینا که ادم تا چند ساعت مسخ میشه
    بهترم میتونستن درش بیارن بنظرم
    عین قرمه سبزی بود که جا نیفتاده

     یا پازلی که زیاد با هم قطعاتش جفت و جور نیست

     اولا که توش زیاد پاستوریزه بازی و ایرانی بازی در اورده بودن
     باید بازتر میبود
     و همینطور
     از یک ساعت به بعدش کاملا انگار وارد فاز نصیحت و ایرانیزه شدن و اینکه بَده و اَخه شد.
    خوب شروع کرده بود اما خوب ادامه نداد و خوب تموم نکرد
    میتونست خیلی بهتر باشه

    پاسخ:
    خیلی ممنون از نظرتون، لطف کردید
  • میرزا مهدی
  • سلام حامد جان کار خوبی بود. به مستند رواییِ ساده و بی آلایش با متن و بطن قوی برای جوونای مملکت ما. اصلا همه ی دنیا.

     

     

    پاسخ:
    سلام. از معدود مستند‌هایی بود که روایتی ساده داشت همراه قوت استناد.
    منتظر قسمت دوم هستیم.
  • علیـــــ ََ
  • خودمم تازه همین یکی دو روز پیش این مستند رو تموم کردم

    در یک کلمه مستند قشنگ و زیبایی بود

    پاسخ:
    توی یه کلمه یه جوری می‌گفتی که نظر بقیه برای دیدنش جلب بشه !
  • میرزا مهدی
  • یه جمله تاثیر گذار داشت. یه جایی خطاب به جوونای ایرانی گفت: این چیزی که برای شما آرزوست برای ما خاطره است. و یه جای دیگه هم گفت: این ساحلی که دنبالش هستید تا کنارش خوش باشید و خوش بگذرونید(یه همچین جمله ای بود) سونامی‌ش از روی ما رد شده و ویرانمون کرده

     

     

    پاسخ:
    چه جالب؛ جمله‌ی اول تاثیرگذار نظر من رو هم شدیدا جلب کرد ....