فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!


کتابچه روزه، دریچه‌ای به عالم معنا رویکرد متفاوتی به روزه دارد و بینش انسان را نسبت به این ماه مبارک نشان می‌دهد...

سه یا چهار سال پیش بود در جمعی بودم که یکی از آن‌ها گفت که می‌گن روزه بگیرید تا فقرا را درک کنید، مگه فقرا آب هم نمی‌خورن ؟

       چون زیاد اهل حرف زدن در جمع نیستم چیزی نگفتم ... ولی اگر آن روز این کتاب را خوانده بودم به او می‌گفتم، که ......

شما هم اگر می‌خواهید بدانید به او چه می‌گفتم می‌توانید این کتابچه کوچک را که حدودا ۴۵ صفحه ‌a6 است، بخوانید.

من به شخصه هر سال قبل از ماه مبارک رمضان این کتاب را می‌خوانم ... و امسال هشتمین بار است که آن را خواندم.

به هرکسی هم معرفی کردم،‌ می‌گوید من هر سال می‌خوانمش.

دانلود این کتاب