فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!


هو العشق

این کتاب را باید ورق زد و خون گریه کرد ... به این کتاب باید به عنوان یک مقتل نگاه کرد، آری مقتلی که از زبان اسب مقتول برای مادر مقتول بازگویی و شرح واقعه می‌کند .

پیشنهاد :

     این کتاب را در ایام سوگواری یا چه بهتر که محرم باشد بخوانید !

توصیه :

     اگر حال و هوای‌تان گریه نیست، فعلا به سراغ این کتاب نروید ... این کتاب نازنین را باید با اشک ورق زد .

بریده‌ای از کتاب :

      عجیب بود رابطه میان این پدر و پسر. من گمان نمی کنم در تمام عالم، میان یک پدر و پسر، این همه تعلق، این همه عشق، این همه انس و این همه ارادت حاکم باشد. من همیشه مبهوت این رابطه ام. گاهی احساس می کردم که رابطه ی حسین با علی اکبر فقط رابطه ی یک پدر و پسر نیست؛ رابطه ی یک باغبان با زیباترین گل آفرینش است، رابطه ی عاشق و معشوق است، رابطه ی دو انیس و همدل جدایی ناپذیر است. احساس می کردم رابطه ی علی اکبر با حسین، فقط رابطه ی یک پسر با پدر نیست؛ رابطه ی مأموم و امام است، رابطه ی مردید و مراد است، رابطه ی عاشق و معشوق است، رابطه ی محبّ و محبوب است و اگر کفر نبود می گفتم رابطه ی عابد و معبود است.

دانلود کتاب

نظرات  (۸)

  • مریــــ ـــــم
  • سلوچ چند وقت پیش اینو معرفی کرد
    محرم بود فکرکنم
    پاسخ:
    ارزش‌شو داره ۱۰۰ بار معرفی بشه ... نمی‌دونید که چقدر فوق العاده است
  • مریــــ ـــــم
  • جاشه بگی خب ب من چه
    :دی
    پاسخ:
    :)
  • مریــــ ـــــم
  • الان ک یه ذره فکرکردم به این نتیجه رسیدم این خودتون بودین که معرفی کردین این کتابو
    پاسخ:
    آره توی اون وبلاگ قبلی با متنی متفاوت معرفی‌کرده بودم اون وبلاگ رو کلا تغییر دادم و تصمیم به این کار جدید گرفتم ... یعنی فقط کتاب
  • علیـ ــر ضــا
  • 😐 جالب 
    پاسخ:
    نظر لطف‌تونه
    کتاب خوبیه، اگه فرصت کنم حتما میخونم، ممنون از شما و کار قشنگی که دارین انجام میدین:)
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون....
    مایه دلگرمی و امید میشود
  • برباد رفته
  • سلام
    عالی بود
    ممنون
    پاسخ:
    سلام 
    نظر لطف‌تونه 
    😊
    سلام 
    به نظرتون قشنگه بخونمش؟
    پاسخ:
    علیکم سلام

    من این همه ازش گفتم که ترقیب بشید به خوندنش حالا می گید قشنگه ؟؟؟ 

    زیاد نیست اولش رو شروع کن دلت می‌خواد تا تهش رو بری  .... 
    ۸۰ صفحه است
  • آقـای چـشــمـ بـه‌راه
  • وای که چه قلم زیبایی دارند این استاد ارجمند....
                  دست و پنجه‌شان قابل ستایش است
    پاسخ:
    :)