فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

هو السلام : 

           می‌دانید که سلام یکی از اسم‌های خداوند متعال است .

من ادعا‌ ندارم که این تفسیر گران‌قدر را به تمامه خوانده‌ام، بلکه هنوز هم آن را می‌خوانم و عقیده دارم که این کتاب را باید درس گرفت ... باید پیش‌ استاد زانو زد تا آدمی بتواند بفهمد علامه رحمه الله چه می‌خواسته بگوید.

امّا چرا پس آن را آورده ام، در حالی که درقسمت درباره وبلاگ گفتم که کتاب‌هایی که خوانده‌ام را می‌‌آورم:
             اولاً از روی ادب که اولین کتاب که خدمت‌تان معرفی می‌کنم کتابی قرآنی باشد

              و ثانیاً این که این کتاب را حتی اگر کامل هم خوانده باشی نباید کنار گذاشته شود باید دائماً آن را ورق زد .

نویسنده علامه سید محمدحسین طباطبایی (۱۲۸۱ - ۱۳۶۰ هـ. ش)
برگرداننده سید محمد باقر موسوی همدانی
موضوع تفسیر شیعی قرآن (قرن ۱۴ هجری)
سبک تفسیر قرآن به قرآن
زبان عربی

نظرات  (۲)

  • من انقلابی ام
  • سلام علیکم
    واقعاخوشحال میشم که جوانهای ما از این کتب استفاده می کنند .انشاءالله حضرت حجت عج الله تعالی فرجهم شریف از شما راضی وتوفیق روزافزون به شما بدهد.
    پاسخ:
    علیکم سلام !

    خیلی ممنون از نظری که دادید؛ مایه دل‌گرمی ما است.

  • من انقلابی ام
  • اصل دلگرمی شما توجه حضرت حجت عج الله تعالی شریف است که همچین توفیقی به شما داده است.دعا کنید خالصانه باشد. ما هم رادعا کنید .
    پاسخ:
    خیلی ممنون از لطف نظرتون.

    ما محتاج دعا هستیم 
    :)