فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

وبلاگم میانگین روزانه از ۱۵۰ تا ۲۵۰ بازدید کننده دارد؛ و نسبتا بازخورد‌های خوبی هم به پست‌ها داده می‌شود؛ چه مثبت و چه منفی. و با بیش از ۳۰۰ دنبال کننده.

و هر یادداشت بعد از گذشت یک روز از انتشار، تقریبا ۲۵ بازدید می‌خورد؛ البته بعد از گذشت چند روز بازدید‌ها زیاد‌تر می‌شود ولی به نظرم مخاطب واقعی همین ۲۵ بازدید است و در معاملات باید همین را در نظر گرفت.


با این آمار و ارقام در حال رسیدن به این نتیجه هستم که کرکره وبلاگم را پایین بکشم و تعطیل کنم. این آمار و ارقام که عرض شد همه از لحاظ کمی بود و به لحاظ کیفی خدا می‌داند چه اتفاقی رقم خورده است؛ چه مثبت و چه منفی، چه ایجابی و چه سلبی؛ ولی به هر حال این جمع‌بندی در حال شکل‌گیری است که دیگر در این دوران «جوان مرگی وبلاگ» فصل تعطیل کردن این وبلاگ است.

منتظر سخنان شما-مخالف و موافق- در راستای این تصمیم و جمع‌بندی هستم.

نظرات  (۳)

نباید که سنگر رو خالی کرد
حتی اگه روزی یه سنگ به طرف موضع باطل پرت کنه
  • محمد قاسم پور
  • سلام علیکم
    روی ابزارها تعصب نداشته باشیم بهتره.
    اگر جایی سراغ دارید که بهتر می‌تونید کار کنید حتما برید.
    برای من به شخصه فعلا وبلاگ بهترین جا است. توانایی اداره کانال یا پیج ندارم.
    سلام و رحمت الله
    برای من یک مخاطب وبلاگم به اندازه صدتا مخاطب اینستا می ارزه