فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

دستی به سر و گوش قالب وبلاگ کشیدم؛ البته آنچنانی نیست که به چشم بیاید، مثلا در عنوان‌های جعبه‌های ستون کناری، ایموجی اضافه کردم - کسی می‌دونه فارسی ایموجی چیه؟ - و یا دو جعبه جدید اضافه کردم؛ یکی با موضوع "نویسندگی" و دیگری با موضوع "کتاب".

در این پست چیز مهمی برای گفتن نداشتم و ندارم، بلکه بیشتر تمرین است برای خودم، تمرین برای نوشتن در شرایط‌های متفاوت و با ابزار‌های مختلف؛ چراکه یک عادت بد -  و شاید هم خوب، نمی‌دانم شما بگویید؟ - پیدا کرده بودم، اینکه برای نوشتن حتما باید صدای کیبورد را در می‌آوردم، ولی این پست را با گوشی و به حالت دراز کشیده نوشتم، هر چند سخت بود و زمان بیشتری برد.

تا به وقتی که به مرحله‌ای برسم که حالت و ابزار مختلف، تفاوتی در نوشتنم نیاورد، مجبورم مطالب کم فایده و یا بی‌فایده بنویسم. شما به بزرگی خودتان اتلاف وقت‌ها را بر من ببخشید.

نظرات  (۳)

ایموجی معمولا با شکلک هم معنی میگیرن ... حالا دیگه نمیدونم معادل اصلی شو

پاسخ:
ایموجی انگار رساتر هست تا شکلک!؟

  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
  • ایموجی.. شکلک؟

    رستار دیگه چیه /: خودش ترجمه میخواد

    از دست این کارای فرهنگستان

    پاسخ:
    آخه می‌گن بلیغ عربیه !!

    البته در کنار رسا، شیوا هم به کار برده می‌شه ...