فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

بالاخره بعد از کلی کلنجار رفتن و این دست و اون دست کردن، بعد از دو یا شاید هم سه سال، خریدمش.

فیدیبوک را می‌گویم. با کتابخوان فارسی فیدیبوک را از همان زمانی که معرفی شد، آشنا شدم ولی از همان موقع تا به امروز دست دست کردم و دو دل بودم، اولا در اصل کتابخوان و بعد در خصوص فیدیبوک ولی خوب بعد از گرون شدن‌ها و زیاد شدن قیمت کاغذ خیلی چیز‌های دیگر، آخر توانستم خودم را راضی کنم که یکی از این کتابخوان‌ها را بخرم، البته نو آن که پیدا نمی‌شود، دست دو آن هم در شهر خودمان پیدا نمی‌شد، از تهران خریدم، البته خرید را دیروز انجام داده‌ام و امروز به دستم رسیده است.

فیدیبوک را گوگل کنید، در موردش زیاد نوشتند و تجربه‌های خود را به اشتراک گذاشته‌اند، من هم شاید در آینده از تجربیاتم نوشتم، شاید!

نظرات  (۷)

  • محمدحسین پارسائیان
  • می‌ارزه بخریم؟

     

    گوگل کنند!؟ گردو کنند! ذره‌بین کنند! پارسی‌جو کنند!

    حمایت از تولید ملّی پر؟

    پاسخ:
    من خودم کلا از گردو استفاده می‌کنم باوجود دردسر‌هاش
    ولی خوب گوگل کردن تقریبا یه اصطلاح شده مثل دلستر که برای خیلی از ماءالشعر‌ها به کار می‌بریم.


    ولی حق با شما است، در استفاده از اصطلاح هم باید از تولید ملی حمایت کنیم.

  • میم مهاجر
  • همراه خوبی خواهد بود و ان شاء الله پشیمون نمی‌شید از هزینه‌ای که بابتش صرف کردید

    پاسخ:
    ان‌شاء الله.

    شما هم استفاده کرده‌اید؟ از تجربیات‌تان بگویید.

    مبارکت باشه :)

    قبلا قصد داشتم بخرمش ولی چون فقط فیدیبو روش نصب هست منصرف شدم، اگه طاقچه همچین چیزی رو داشت حتما می‌خریدم چون اشتراک بی‌نهایت طاقچه خیلی به‌صرفه‌تر هست.

    ولی خوشحال می‌شم تجربه‌ت رو بنویسی، کامل و مفصل.

    پاسخ:
    معمولا این دستگاه‌ها رو هک می‌کنن و قفلش رو باز می‌کنن و اینی که من خریدم آنلاک شده است و طاقچه روش نصبه و اصلا به همین دلیل خریدم چون من از بین اپ‌های کتاب، با طاقچه انس دارم، به خصوص طاقچه بی‌نهایت.
  • دُردانه ‌‌
  • طاقچه هم خوبه. بعضی کتابا که تو فیدیبو نیست ممکنه تو طاقچه باشه. پیشنهاد میشه.

    پاسخ:
    من کلا از طاقچه استفاده می‌کنم و همون اول هم تنها با طاقچه تونستم ارتباط بگیرم، هم کیفیتا هم هزینه‌ای، به خصوص با توجه به طاقچه بی‌نهایت. این فیدیبوک هم آنلاک شده و طاقچه روش نصبه و از مهم‌ترین مشوق‌ها همین بود که از طاقچه بتونم استفاده کنم.

    ولی به‌هر حال ممنون از پیشنهاد‌تان.

    خیلی وقت بود از شما نظر نداشتم، فکر می‌کردم که دیگر وبلاگ مرا نمی‌خوانید.
  • دُردانه ‌‌
  • من فکر کردم فیدیبوک همون فیدیبو هست که یه نرم‌افزار شبیه طاقچه‌ست.

     

    + می‌خونم. ولی مجال تعامل و اظهار نظر نیست. گرفتار کردم خودمو با درس و مشق.

    پاسخ:
    :)

    موفق باشید در تمام مراحل زندگی

    پس چه خوب، از کجا خریدی؟ آدرسشو می‌دی؟

    پاسخ:
    من از دیوار گرفتم.
    توی دیوار شهرهای مختلف بگرد ...
    اگه آنلاک شدش رو هم پیدا نکردی یه‌سری آموزش ها هست توی یه کانال تلگرام تو که اهل فن هستی شاید برات راحت باشه.
    توی این کانال:
    https://t.me/FidibookChannel

    البته کتابخوان‌های بوکس هم هست که از اول مثل گوشی اندروید آزاده، فقط هزینه زیادی رو می‌طلبه، من پیشنهادم این قدر هزینه زیاد برای اولین مواجهه با کتابخوان نیست، یه چیز ارزون در اولین مواجه بهتره بعد اگه دیدی باهاش حال می‌کنی و به کارت میاد، هزینه بیشتر بکن.
  • میم مهاجر
  • من دو سال و نیمه دارمش

    آنلاک هم نشده،همون مدل نرم‌افزاری اولیه رو داره و فقط به فیدیبو دسترسی دارم

     (با اینکه من هم از طاقچه خیلی بیشتر استفاده می‌کنم)

    ولی با این وجود هم می‌ارزه و خیلی راضیم ازش

    ان شاء الله مبسوط‌ می‌نویسم و لینک می‌کنم به این پست شما

     

    بعد از یه مدت که استفاده کردید لطفا بنویسید که آنلاک شدنش مشکلی تو سرعت و عملکردش ایجاد کرده یا نه؟

    پاسخ:
    خیلی ممنون که می‌نویسید، منتظرم.

    بعید می‌دونم آنلاک کردن روی سرعتش تاثیری داشته باشه، البته من آنلاک گرفتم و از کسی که گرفتم مدت زیادی آنلاکش کرده و اگر قرار باشه افت سرعت داشته باشه من متوجه نمی شم، در واقع افت سرعتش رو از قبل داشته.