فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

اهل دنبال کردن سلبریتی‌‌ها و بازیگران نیستم ولی این حمایتی که تعدادی از بازیگران از انتخابات ۱۴۰۰ کردند و دعوتی که برای شرکت در انتخابات داشتند در حد خوبی پخش شده است که من هم دیده باشم. شما هم احتمال زیاد دیده‌اید. اگر ندیده‌اید کافی است داریوش ارجمند یا بهنوش بختیاری را گوگل کنید، به راحتی فیلم دعوت‌هایشان را می‌یابید.

در چند روز گذشته این بازیگران در شبکه‌های اجتماعی مغضوب واقع شده‌اند که چرا دعوت به مشارکت کرده‌اید و خوب البته تا حدودی مشخص است که حمله به این کار از کجا آب می‌خورد و سردم‌داری این تخریب از سمت منافقین است و شاید بعضی از مردم ناآگاه همراهی کنند. 

از همه‌ی این‌ها گذشته این وظیفه‌ی ما به عنوان یک ایرانی است که در قبال هزینه‌ای که این بازیگران به خاطر حمایت از انتخابات و ایران داده‌اند، از آن‌ها حمایت کنیم. نباید اجازه دهیم حادثه‌ای که برای استاد موسیقی جناب افتخاری افتاد، باز تکرار شود. نباید بگذاریم آنقدر هزینه‌های حمایت از ارزش‌های ضروری انقلاب زیاد شود که کسی جرئت نکند برای ایران هزینه بدهد.

اگر در راستای حمایت از این اقدام کاری ازدست‌تان بر می‌آید، کوتاهی نکنید؛ هر چند کوچک مثل یک تشکر خشک و خالی در صفحه آن‌ها و یا اینکه راه انداختن یک کمپین تشکر در شبکه‌های اجتماعی و ...

اگر شما هم کاری به ذهن‌تان می‌رسد در نظرات بگویید تا بقیه هم انجام دهند. و اگر اقدامی داشته‌اید بگویید تا ما هم تشویق به انجام شویم!

نظرات  (۴)

😐

  • نویسنده آشنا
  • سلام، ویدئو رو جستجو کردم، میزارم وضعیت:) ممنون از اطلاع رسانی🌹

    پاسخ:
    سلام.
    خوب کاری میکنی

    خیلی شرافتمندانه است. احسنت...

    من موافقم. ولی ایده‌ی خاصی به نظرم نرسید! :(

    پاسخ:
    میشه زیر پست‌های صفحاتشون ازشون تشکر کرد

    سلام،

    سلبریتی ها اگر خودشون رو متعلق به ملت و کشور می دانند، بهتر است هنر و شخصیت شون رو خرج جناح ها و باندهای سیاسی نکنند. دقیقاً مثل همین کاری که امسال کردند. یعنی تأکید بر اصل مشارکت داشتند و مردم را به حضور در انتخابات ترغیب می کردند.

    پاسخ:
    سلام.
    باید از اینکارشون که حمایت از اصل مشارکت بود، تایید بشه و نه اینکه به خاطر دعوا به مشارکت توبیخ بشن.