فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

مدتی بود که نظرات را خصوصی کرده بودم؛ البته قبل از آن برای زمان کوتاهی کلا نظرات را بسته بودم. به دو دلیل؛ اول اینکه نمی‌خواستم نظرات نوشته‌هایم را سمت و سو دهد و نوع نوشته‌هایی که نظرات بیشتری جلب می‌کنند رشد کنند و زیاد‌تر شوند. و دوم اینکه نمی‌خواستم احساس کنید که اگر خواندید حتما باید نظر بدهید.

گمان می‌کنم غایت این دو دلیل به سر آمده است و با وجود باز بودن نظرات به صورت عمومی، توان کنترل بر خود را داشته و نظرات سمت و سو به نوشته‌ها نخواهند داد و همچنین دوستان متوجه شدند که اجباری در نظر دادن نیست و مهم‌تر اینکه فرهنگ بلاگران آنقدر بالا رفته است که نظرات زیر یک پست را محل تبلیغ خود نکنند! لذا با توجه به این گمان نظرات دوباره باز می‌شوند و اگر توانستم خوب خودم را کنترل کنم، بخش لایک و دیس‌لایک پست‌ها را هم باز خواهم کرد.


یکی از ارکان وبلاگنویسی تعامل است و این تعامل در نظر دادن و پاسخ به نظرها شکل می‌گیرد و فهم مطالب وبلاگ‌ها را روان و تصحیح می‌کند و حتی برای نویسنده هم رشد دهنده است، نقد‌های مثبت و منفی بسیاری از زوایای مطلب را برای نویسنده باز می‌کند که اگر این نظرات نبود هرگز بحث روشن نمی‌شد. من به شخصه از این تجربیات بسیار داشته‌ام... چه بسیار نظراتی که باعث رشد من و نوشته‌ام بوده است. پس وبلاگنویسان را از نظرات‌ سازنده‌تان محروم نکنید.

نظرات  (۶)

قطعا کسی مجبور نیست نظر بده...

مخصوصا الان که آدم بخواد نظر بده هم نمیده ... و ترجیح میده چیزی نگه...( مثلا پست 100 و خورده ای بازدید داره کلا شاید 5 تاکامنت بخوره )

 

چون اکثر مواقع کامنت های مربوط به پست هاتون پیدا نمیکنم ( یا بهتره بگم حرفی واسه گفتن ندارم ) ، و با این موضع تون ترجیح میدم این جا کامنت نذارم...

تشکر

پاسخ:
همین کامنت(نظر) از شما پذیرفته می‌شود :)

خیلیم خوب :)

پاسخ:
(:

سلام

کار خوبی کردی

هرچند خودمم کامنت ها رو گاهی میبندم ولی خوب کردی باز کردیش لذت وبلاگ نویسی به نظراتشه❤

پاسخ:
سلام.
آره واقعا لذت خوبی توی نظرات هست
  • نویسنده آشنا
  • سلام.

    من معمولا به سوال و کمک های مربوط به قالب جواب میدم

    پست های سوالی و کوتاه رو دوست دارم

    نظر تا زمانی که همه یه جواب رو ندن، مشکلی نداره.

    پاسخ:
    سلام.
    همه هم که یه جواب رو بدن، نشون دهنده کمیت و اتفاق نظر هستش.
  • نویسنده آشنا
  • سلام

    خب اگه در نظر بگیریم که به فرض مثال 5 قالب هر کدوم در یک ماه، عرضه بشه، میشه 5 ماه

    هر پست 60 نفر بگن عالیه، خوبه

    و هیچ احساس یا کیمیت یا کیفیت قالب یا انتقادی نکنن، واقعا ازار دهنده میشه واسه منی که دوست دارم هر نظر متفاوت باشه و یه چیز جدید بشنوم، اگر قراره همه یه چیز رو کپی کنن بگن، خب اون دکمه لایک رو گذاشتن واسه این کار، دیگه نظر تکراری میخوایم چکار😄

    من منظورم از این دید هست!

    پاسخ:
    سلام.
    آهان... 
    آره کاملا درسته

    سلام خوب کاری کردی حامد عزیز :)

    الان من فکر می‌کنم حال قبلا تو رو دارم.

    پاسخ:
    سلام محمد جان(:

    کمی باهاش مدارا کن ان شاءالله خوب میشه ...