فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

وقتی نماهنگ معرفی مستند «غیر رسمی» را در شبکه‌های اجتماعی دیدم، با خود گفتم حتما باید این مستند را داغ داغ، همان‌موقع که از تلویزیون اولین بار پخش می‌شود، باید ببینم. دیشب وقتی مستند را از شبکه ۳ تماشا کردم با خود گفتم چقدر خوب بود و حیف که کوتاه بود ۱۵ دقیقه بیشتر‌نبود؛ شاید نهایتا ۲۰ دقیقه ولی وقتی بعد برای اینکه لینک مستند را برای شما قرار دهم به سایت آقا سر زدم، دیدم که مستند در واقع ۴۷ دقیقه بوده است و من آنقدر غرق در لذت تماشا شده بودم که متوجه گذر زمان نبودم!

یک ساعت که هیچ، اگر تمام عمر را هم به تماشای این چنین فیلم‌هایی بگذاریم، ارزش دارد. واقعا ارزش دارد. به عنوان یک دوست مجازی بر خود واجب دانستم که این مستند را به شما معرفی کنم که اگر ندیده‌اید حتما ببینید. و اینکه اگر بعد از این دوستی‌های مجازی هنوز به معرفی‌های من اعتماد پیدا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کند حداقل یک دقیقه وقت بگذارید و نماهنگ معرفی آن را ببینید، شاید آن وقت قانع شدید که باید این مستند را در اولین فرصت تماشا کنید. (در این لینک می‌توانید هم نماهنگ را ببینید و هم توضیحاتی اجمالی از آن را بخوانید.)

لینک تماشا و دانلود مستند غیر رسمی در دو کیفیت