فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

به برکت کانالی که برای محرم راه‌انداختم اولین پادکستم را هم تولید کردم. پادکست ساختن از جمله‌ کارهایی بود که دلم می‌خواست انجام بدم ولی هر بار که فرصت یا موقعیت پیش میومد، از زیر بارش شونه خالی می‌کردم؛ امّا این‌بار کمال‌گرایی رو کنار گذاشتم و دل به دریا زدم.

از لحاظ محتوا اگر این پست را خوانده باشید، احتمال زیاد چیز زیادی از آن یاد نمی‌گیرید. امّا اگر دوست‌ دارید با صدای خش‌دار من این محتوا را بشنوید و همچنین کار تدوینم را ارزیابی کنید، می‌توانید در Castbox و یا شنوتو «فاتح کربلا» را سرچ کنید و پادکست «چرا هیئت مجازی؟» را گوش کنید.

اگر گوش کردید خوشحال می‌شوم که نظرتان را بدانم.

نظرات  (۴)

  • عـلیـرضـ ـا
  • صداتون از تصور قبلی من جوانتر بود. :)

    شما ترک نیستید؟

    پاسخ:
    مگه توی تصورت چند سال دارم؟

    نه ترک نیستم اما زبان ترکی رو دوست دارم .  واین لهجه‌ای که دارم به خاطری روستایی بودن منه. روستای ما گویش و تا حدودی زبان محلی داره و این باعث شده وقتی به زبان فارسی حرف می‌زنم، لهجه‌ داشته باشم.

    بهتره هر چی جهت عزاداری محرم توی کانال میذارید، اینجا هم بذارید که افراد بیشتری بتونن استفاده کنند..

    پاسخ:
    اکثرش فایل رسانه‌ای (کلیپ، صوت، تصویر) و فضای ارائه توی این‌جا نیست ... مخصوصا الان که صندوق بیان مشکل پیدا کرده
  • مجید اسطیری
  • سلام

    توسلات قبول باشد انشاالله

    به بهانه روز جهانی وبلاگ نویسی شما را دعوت کردم به یک چالش

    http://asatiri.blog.ir/

    پاسخ:
    سلام
    عزاداری‌های شما هم قبول باشه.

    خیلی خوش‌حال شدم که منو لایق دونستید و دعوت کردید؛ حتما توی چالش شرکت می‌کنم.

    الحمدلله ... اقا خداقوت 

     

    انشالله کارای بعدی بهتر