فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

دو سالی است که در ماه مبارک رمضان ارتباطم را با وبلاگ و اینترنت قطع می‌کنم؛ سال اول که این‌کار را کردم بدون هیچ اعلانی در وبلاگم به مدت یک ماه نبودم ولی سال قبل پستی نوشتم که تا حدودی دلیل این‌کار را در آن پست گفتم. تجربه‌ای خوبی بود و تصمیم دارم آن را امسال هم عملی کنم.
در این روز‌ها که نیستم پیشنهادم پیوند‌های روزانه است به خصوص که قسمت آرشیو آن هم راه افتاده است. و همچنین در پست سال قبل دو کتاب هم پیشنهاد داده بودم که دوباره همان دو کتاب را پیشنهاد می‌دهم. این دو کتاب ارزش هر سال خوانده شدن را دارند.

 

 

تا عید فطر خدانگه‌دار
و التماس دعا

نظرات  (۹)

التماس دعا :)

پاسخ:
محتاجیم آقا

چه کار قشنگی :)

دعا کن ما رو حتما

پاسخ:
:)

سلام.

کام جانت از جام سحر آکنده باد ان شاءالله.

التماس دعا.

پاسخ:
سلام.
ما بیشتر محتاج دعا هستیم.

سلاموسراغ کتاب هایتان که رفتم سایتش باز نشد و نفهمیدم چه کتاب هایی را معرفی کردید

پاسخ:
سلام، شرمنده، حواسم نبود که لینک‌ها برای قبل تغییر آدرس وبلاگ بود. تصحیح شد.

خدانگهدارتون باشه و ما رو هم دعا کنید

پاسخ:
شما هم ما را دعا کنید.
  • همطاف یلنیـــز
  • سلام

    وقت بخیر

    .

    کدام دو کتاب؟

    لینک ها خالی از معرفی است!

    پاسخ:
    سلام، شرمنده، حواسم نبود که لینک‌ها برای قبل تغییر آدرس وبلاگ بود. تصحیح شد.

    ان‌شاءالله حاجت‌روا بشید.

    پاسخ:
    ان شاءالله همه‌مون حاجت‌روا بشیم 

    ایشالا که موفق باشی و بار معنویت رو ببری بالا :)

    پاسخ:
    خیلی ممنون محمد جان.
    همچنین تو هم توی سراسر زندگیت موفق باشی.
  • قاسم صفایی نژاد
  • التماس دعا

    از معرفی کتاب هم سپاس.

    پاسخ:
    محتاجیم به دعا.

    خواهش می‌کنم.