فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

یک: دیروز که اولین روز سال ۹۹ بود، به احترام شهادت حضرت موسی کاظم علیه السلام که در همان روز بود، سال نو را تبریک نگفتم و تبریک و شاد باش را برای امروز گذاشتم. پس حالا هم عید نوروز و هم عید مبعث را تبریک می‌گویم و برای تک‌تک‌تان آرزوی سالی به دور از بیماری و بلا و پر از سلامتی دارم.

 

دو: صبح که از خواب پاشدم احساس می‌کردم خیلی خوابم میاد و بدنم کوفته است. یکم که فکر کردم یادم اومد که دیشب ساعت‌هارو جلو بردن. من همیشه دو روز از سال رو با ساعت مشکل دارم، یکی اول سال که ساعت رو جلو می‌برن دومی وقتی که ساعت رو عقب میارن. اصلا اولین بار این طرح  به فکر کی رسید؟ یادتون هست یه بار احمدی‌نژاد این طرح رو اجرا نکرد؟

نظرات  (۲)

مبارک باشه :)

پاسخ:
:)
  • آفتابگردون ...
  • آره واقعا اون سال خیلی خوب بود ثبات داشتیم بعد ملت جوک درست کرده بودن که قدش به ساعت نرسیده و فلان! 

    من حدودا یک هفته شایدم بیشتر طول میکشه که به این ساعت کوفتی عادت کنم. خیلی مسخرس. هیچ وقتم فلسفه کارشون برام جا نمیفته. 

    هم عیدتون مبارک هم سال نوتون. ان‌شاء‌الله سرشار از خیر و برکت و موفقیت و سلامتی باشه براتون و سربلندی برای ایران عزیزمون :)

    پاسخ:
    ما که کارمون جک کردن ساختنه متاسفانه!