فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

امروز روز مادر است و همچنین عید را هم باید تبریک گفت.

دیشب که به مادرم زنگ زدم و تبریک گفتم بعد از قطع کردن تلفن، فکرم رفت به سمت اون‌مادر‌هایی که تنها فرزندشون رو برای دفاع از این خاک و بوم به جبهه‌ها فرستادن و هنوز بعد از چندین سال برنگشتند. حتی یک مزار هم ندارند ... 

و شاید هم در خواب و یا عالم رویا فرزندشون روز مادر را تبریک گفته ...

نظرات  (۲)

  • علی‌رضا گلرنگیان
  • باور میکنید که من هم مثل شما، به مادران شهدای گمنام فکر کردم؟

    فکر کردم فقط من این حس رو دارم...

    واقعا کی باید به اون مادر ها تبریک بگه؟!

    پاسخ:
    چرا باور نکنم؟!!

    شاید به خاطر رابطه‌ای که با فلسفه داریم هر دو به این بزرگواران فکر کردیم .... الکی مثلا من هم فلسفه می‌خوانم :)
  • علی‌رضا گلرنگیان
  • شاید نه... خیلی شاید!

    :)

    پاسخ:
    :))