فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

وقتی فهمیدم فیلمی از این کتاب ساخته شده، گفتم باید حتما قبل از اینکه فیلمش رو ببینم، کتابش رو بخونم.
صفا و صداقتی که در این روایت است و شیوایی و جذابیتی که در قلم نویسنده وجود دارد، در مجموع کتابی عالی رقم زده است.
تا به حال از این زاویه و دید دفاع مقدس را نخوانده بودم. از زاویه دید چند نوجوان به خصوص در دوران اسارت.

 

شما از این دست کتاب‌ها نخوانده‌اید؟

نظرات  (۳)

"وقتی مهتاب گم شد" هم واقعا صفا و صمیمیتی داره که آدم رو جذب خودش می کنه...

پاسخ:
آره خوندمش، جذابیت فوق العاده‌ای داره در حین خوندنش نمی‌شه ازش دل کند و زمین گذاشتتش
  • احسان ‍‍
  • دختر شینا. گلستان یازدهم. من زنده ام.

    پاسخ:
    من زنده‌ام رو کامل نخوندم، ولی دختر شینا و گلستان یازدهم فوق العاده بودند به خصوص گلستان یازدهم
  • علیرضا گلرنگیان
  • یه مدت با «آن بیست و سه نفر» زندگی کردم.

    اونجاش یادم مونده که راوی درباره ی سردار سلیمانی حرف می زنه؛ یعنی از سردار بدش میاد!

    بنظرم «دا» رو فراموش نکنید.

    پاسخ:
    خیلی ممنون از پیشنهادتون، خوی برنامه‌ام هست ولی متاسفانه فرصت نشده هنوز