فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

همیشه سعی ‌می‌کنم از روی ظاهر قضاوت نکنم، هیچ وقت. امّا کسی که حرمت امام حسین علیه السلام و محرم را نگه‌ندارد،اصلا برایم قابل تحمل نیست.

نظرات  (۵)

 بعضی از دیگر ادیان، ارادت دارند به محرم و امام حسین علیه السلام. و به خصوص به حضرت عباس علیه السلام و تاسوعا.

پاسخ:
بعضی‌هاشون آنچنان اعتقاد به غذای نذری دارن که غذا‌ها رو نگه‌داری می‌کنن برای ایّام سال و مقداری از اون را با غذای خود مخلوط می‌کنن و غذای نذری حضرت ابوالفضل علیه سلام و تاسوعا را برای بیمار و مواقع خاص نگه‌می‌دارن

سلام حامد خان! اینی که در پاسخ به نظرِ خودتون ذیل همین مطلب نوشتی رو یه جایی خوندم و قبولش دارم.


پاسخ:
سلام مهدی جان

ظاهر باید نشان دهنده ی باطن باشه 

شاید همونی که به نظر ما داره حرمت شکنی میکنه باطنش بهتر از ما باشه....

گناه آدما باهم متفاوته

پاسخ:
بی احترامی و توهین به امام حسین علیه السلام،‌چگونه می‌زاره باطن خوبی داشته باشه؟

بله گناهان متفاوت، من هم گفتم سعی می‌کنم از رو ظاهر قضاوت نکنم.

همه ی این توهین ها به خاطر بغض و کینه نسبت به امام حسین نیست،بیشترش به خاطر فضاییه که در اون بزرگ شدن و نداشتن آگاهی...

پاسخ:
این رو قبول دارم ولی تا حدی.
اینکه بعضی وقت‌ها که با توهین کننده‌گان حرف می‌زنیم، عناد را می‌بینیم. و البته کم هم هستند.

حالا که به این حرف شما فکر می‌کنم می بینم که قابل تامل است و من شاید این رفتارم صحیح نباشه که قدرت تحمل ندارم.