فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

برای مدتی بین ۳ تا ۴ ماه نیستم!!!! نه اینکه باشم و پست نذارم؛ هیهات ...


در این مدت ارتباط با فضای مجازی بسیار کم می‌شود، در حد قطع شدن و بریدن ... اگه خدا بخواد بعد از این مدت برمی‌گردم و دوباره تمام پست‌های‌تان را می‌خوانم ... و البته که مجبورتان می‌کنم پست‌هایم را بخوانید!


به امید دیدار مجدد به شرط حیات

و اگر عمری باقی نماند، حلال کنید!



+ بعدا نوشت پس از کلنجار‌های فراوان :

راستش اصلا نتوانستم دوری از وبلاگ را تحمل کنم، به نحوی معتاد شده‌ام ... این چند صباح گاهی سر می‌زدم و می‌گفتم بگذار سه چهار ماه که حرفش را زدی عمل کنی ... حتی عضو اینستاگرام شدم ولی باز هم دلم اینجا بود! خلاصه انگار ما را برای این‌جا ساخته‌اند.

با خودم قرار گذاشته‌ام که با مدیریت زمان و برنامه‌ریزی مشکل کم‌بود وقت را جبران کنم :)

نظرات  (۷)

  • دختـرِ بی بی
  • موفق باشید 
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاج به دعا
    برگرد :)
    پاسخ:
    برگشتم :)
    وفقک الله.
    دعا می کنیم تا ان شاءالله به سلامتی برگردید.
    پاسخ:
    انگار دعایتان مستجاب شد و چه زود هم ما را بازگرداندید :)
    موفق باشید.
    إن شاءالله به زودی به جبهه‌ی مجازی برگردید!
    پاسخ:
    خیلی ممنون

    انگار خیلی زود‌تر از این‌ها برگشتم و دلم نیومد زیاد دور بمونم!
  • آفتابگردون ...
  • خیره آن شاء الله...
    پاسخ:
    الخیر فی ماوقع
    دوست دارم یه مطلب جالب بنویسم درباره اینکه حضور مطلوب طلاب در فضای مجازی چجوری باید باشه.

    شما هم طلبه ای؟ اگه آره یادم بنداز بعدا بنویسم :)
    پاسخ:
    من اگه ازم قبول کنن اره ... ولی شما به چه عنوانی می‌خواد این مطلوب رو بنویسید؟ طلبه؟ کارشناس و متخصص فضای مجازی؟ یا یک فیشنگار؟ البته امیدوارم مثل خیلی‌ها فقط در شبکه‌های اجتماعی منحصرش نکنی!

    همین حالا یادت میندازم؛ خوبه؟ :)
    بیشتر از نظر یهمجازیست فیشنگار
    پاسخ:
    پس منتظریم :)