فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!


صـدبـار اگــر از دسـت تـوام خون رود از دل


از در چـو درآیــی، هــمـه بیــرون رود از دل


لـیـلـی همـه در خـنـده و بـازیـسـت، چـه دانــد


کـز دیــده چـه ها بـر سـر مجـنـون رود از دل


گــر قـصـه عـشــق مـن و یــــارم بـنـگـارنـــد


صـد لـیـلـی و مجـنـون همه بیـرون رود از دل


گفتی که برون کن غم من از دل و خوش باش


آه؛ ایـن سخـن سخـت، مـرا چـون رود از دل؟


در قـتـل مـن ای مـه، بکـش آهستـه کـمـان را


حیـف اسـت کـه پیکـان تـو بیـرون رود از دل


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پی‌نوشت: 

معمولا یکی از بیت‌های شعر رو بُلد می‌کنم؛ چون بیشتر دوستش دارم، می‌خوام بیشتر بهش توجه بشه!  ولی در مورد این شعر باید تمام ابیات بُلد بشه ... تمام ابیات

نظرات  (۱)

با بیت اول بیشتر ارتباط برقرار کردم :)
راس میگه شاعر
پاسخ:
شاعر که هیچ وقت دروغ نمی‌گه !