فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

فانوس اندیشه

جواب ناله ی ما را نمی دهد دلبر ✿ خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

کفر متحرک به اسلام می‌رسد، ولی اسلام راکد، پدربزرگِ کفر است. سلمان‌ها در حالی که کافر بودند، حرکتشان آن‌ها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند، رکودِشان آن‌ها را به کفر پیوند زد.
┄┅•••✧؛❁؛✧•••┅┄

☆ مراقب باشید وقت با ارزش‌تان تلف‌نشود؛
حتی با نوشته‌های من!
┄┅════┅┄

موقعیت نبود گناه نکردیم؛ توهم تقوا برمان داشت!

با بعضی دوستان فقط به صورت مجازی رفاقت دارم و با بعضی‌های دیگر در واقعیت هم رفاقت دارم. فرقی نمی‌کند که اول رفاقت واقعی بود و بعد رفاقت مجازی یا برعکس. و مثل همیشه به هنگامِ معرفیِ فضاهایِ جدید، التماس تفکر دارم!
*سعی کردم ترتیب لیست بر اساس زمان آشناییت باشد؛ یعنی با هر کدام زود‌تر آشنا شدم بالاتر قرار دارد.

✔️ میرزا مهدی
✔️ وبلاگ کشکولک من
✔️ وبلاگ سفر نویسنده
✔️ وبلاگ دو کلمه حرف حساب (آقاگل)

      خونه جدید آقاگل: aghagol.me
✔️ فیشنگار
✔️ حسن قاسمی (پاراگراف)
✔️ وبلاگ الرّقیم (رئوف)
✔️ سید جواد (سکوت)
✔️ آقای صفایی‌نژاد
✔️ مجید اسطیری (آلپرولازم)
✔️ وبلاگ انار
✔️ وبلاگ سِرِه
✔️ وبلاگ سوزستان
✔️ وبلاگ موزه درد معاصر
✔️ نقل بلاگ

همواره مایلم که دایره رفاقتم را زیاد کنم.